| کد خبر: 160294 |

◄ رشد ۴۰ درصدی پروازهای ایران و ترکیه

انتظار می‌رود با امضای تفاهم‌نامه‌ هواپیمایی بین ایران و ترکیه در استانبول که در نتیجه مذاکرات هواپیمایی بین دو کشور انجام گرفته است، برنامه‌های پروازهای مسافری بین ایران و ترکیه بیش از ۴۰ درصد افزایش پیدا کند.

تین نیوز

انعقاد تفاهم‌نامه میان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت هواپیمایی کیش ترکیه با حضور جمعی از معاونان سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولان شرکت هواپیمایی ترکیه در مرکز همایش های بین‌المللی کیش مهر ماه سال جاری انجام برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز انتظار می‌رود با امضای تفاهم‌نامه‌ هواپیمایی بین ایران و ترکیه در استانبول که در نتیجه مذاکرات هواپیمایی بین دو کشور انجام گرفته است، برنامه‌های پروازهای مسافری بین ایران و ترکیه بیش از ۴۰ درصد افزایش پیدا کند.

 براساس این توافق که توسط بحری کسیکی، مدیرکل هواپیمایی عمومی ترکیه (SGHM) و مرتضی دهقان، معاون سازمان هواپیمایی ایران امضا شد، برنامه هفتگی پروازهای مسافری میان ایران و ترکیه از ۷۰ به ۱۰۰ پرواز افزایش خواهد یافت.

به نقل از دیلی صباح بحری کسیکی در این زمینه گفت: در کنار افزایش قابل ملاحظه در تعداد پروازها، شهرهای برنامه‌ریزی شده برای پرواز نیز از ۶ شهر به ۹ شهر رسیده است و اهواز، اصفهان و شهر دیگری که در آینده مشخص می‌شود، به مقاصد پروازی که هواپیماهای ترکیه پروازهای برنامه‌ریزی شده خود را انجام می‌دهند، اضافه می‌شوند.

مدیرکل خاورمیانه هواپیمایی ترکیه در این باره گفته است: شرکت هواپیمایی ترکیه با پرواز به 120خط پروازی به جهان و 328 هواپیما با میانگین سنی 6.8 دهم و جابجایی 51 میلیون و 600 هزار مسافر در سال 2017 در طول 6 سال گذشته از برترین ایرلاین های اروپا بوده و با رشد 2 رقمی پیشرفت خود یکی از بزرگترین شبکه های پروازی جهان را دارد که می تواند در معرفی کیش به جهان بسیار خوب و موثر عمل کند.

طبق توافقنامه منعقد شده میان کیش و شرکت هواپیمایی ترکیه جزیره کیش هر ماه به 50 مسافر رده بالای پروازی این شرکت به مدت 3 روز خدمات هتل، گشت شهری و دیگر امکانات رایگان در مقابل تبلیغات و معرفی کیش توسط این شرکت در تمامی مسیرهای پروازی و شرکت های طرف قرارداد در سراسر جهان ارائه خواهد کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.