| کد خبر: 160101 |

سرپرست روبط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خبر داد

◄ اسکان 1800 مسافر در فرودگاه امام

سرپرست روبط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از اسکان بیش از 1800 مسافر در این فرودگاه خبر داد.

تین نیوز

سرپرست روبط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از اسکان بیش از 1800 مسافر در این فرودگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، علی کاشانی حیدری در خصوص آخرین وضعیت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) پس از لغو پروازهای این فرودگاه توضیح داد: در ابتدای بارش برف که از شب گذشته آغاز شد حدود 30 پرواز به دلیل وضعیت جوی آب و هوا  ابطال شد در همین راستا ما مسافران این پروازها را در هتل‌ها و مکان‌های اقامتی خود مانند نمازخانه‌ها اسکان دادیم.

وی در ادامه مطلب فوق عنوان کرد: پس از لغو پروازها حدود هزار و 800 مسافر را اسکان و در بین مسافران بیش از 700 تخته پتو توزیع کردیم.

مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه کترینگ‌های پروازی، آب معدنی و غذا‌ بین مسافران توزیع کرده اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سطوح پروازی و سطوح دسترسی جاده‌های مواصلاتی فرودگاه امام خمینی (ره) باز است اما سایر خطوط جاده‌های دسترسی مانند اتوبان قم و ساوه  فعلا امکان بازگشایی ندارد. 

کاشانی با ابراز به اینکه در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی در حال پاسخگویی به مردم هستند، گفت: با توجه به اینکه تعداد مسافران، مستقبلین و مراجعین بیش از 3 هزار نفر در فرودگاه امام (ره) هستند و بعضا هم دچار استرس‌اند و می‌خواهند جلوی کانترهای پرواز خود بایستند تا در خصوص آخرین وضعیت پروازی خود آگاه باشند به همین جهت ما در کنار کانترها، سالن‌ها و هرجایی که امکان پذیرایی وجود دارد برای مردم موکت به جهت استراحت انداخته‌ایم.

وی از نظارت جدی بر غرف فرودگاه امام (ره) خبر داد و گفت: خوشبختانه ما تا به این لحظه گزارشی از گران فروشی در غرفه ها نداشته ایم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Shahram 1 0

    مترو كاري نكرد؟