| کد خبر: 159322 |

◄ نتایج جلسه مشترک هیئت فرانسوی با شرکت فرودگاه‌ها

اخیر نماینده وزیر حمل و نقل فرانسه به ایران سفر کرده است تا مذاکراتی در حوزه حمل و نقل هوایی، دریایی، ریلی و جاده‌ای با مقامات وزارت راه و شهرسازی داشته باشد.

تین نیوز

اخیراً نماینده وزیر حمل و نقل فرانسه به ایران سفر کرده است تا مذاکراتی در حوزه حمل‌ونقل هوایی، دریایی، ریلی و جاده‌ای با مقامات وزارت راه و شهرسازی داشته باشد.

به گزارش تین‌نیوز، در همین راستا روز گذشته کارگروه مشترک حمل‌ونقل ایران و فرانسه به ریاست فخریه کاشان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی  و نماینده وزیر حمل‌ونقل جمهوری فرانسه در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد و طرفین در حوزه حمل‌ونقل موضوعات مختلفی را بررسی کردند.

یکی از مهم‌ترین مذاکرات هیات فرانسوی با وزارت راه و شهرسازی در حوزه صنعت هوایی بود که طرفین بحث قرارداد‌های خرید هواپیماهای ایرباس و ای‌تی‌آر میان طرفین و نحوه اجرای آن،  بررسی قرارداد خرید رادار بین شرکت «تالس» فرانسه و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور، بررسی قرارداد میان سازمان‌های هواشناسی ایران و فرانسه برای خرید نرم‌افزار و ارتقا سیستم‌های هواشناسی و همکاری شرکت‌های فرانسوی با شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و همکاری در خصوص فرودگاه‌های شهرهای مشهد و اصفهان را مورد بررسی قرار دادند.

هیئت فرانسوی جلسه‌ای را با مدیران ارشد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به ریاست رحمت‌اله مه‌آبادی مدیرعامل این در راستای پروژه‌های مشترک حمل‌ونقل دوکشور برگزار کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.