| کد خبر: 159312 |

◄ ایرلاین های آفریقایی در انتظار رشد 7.9 درصدی

تعداد مقاصد منحصربه‌فرد در حال حاضر به 20هزار رسیده، مسافران نه‌تنها انتخاب‌های زیادی برای مقاصد خود نسبت به گذشته ندارند، بلکه هزینه سفر در شرایط واقعی هیچ کاهشی نداشته است.

تین نیوز

انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (یاتا)، نتایج ترافیک مسافری ماه نوامبر سال 2017 را برای منطقه آفریقا اعلام کرد. به گفته الکساندر دی‌جونیاک مدیرعامل انجمن یاتا،  چشم‌انداز سال 2018 قابل‌توجه و خوب خواهد بود.

الکساندر دی‌جونیاک افزود: صنعت هوایی با شرایط خوبی وارد سال میلادی جدید شده است. افزایش تقاضای پروازی در ماه نوامبر تغییرات قابل‌توجهی را در این صنعت به وجود آورد.

 درآمد کل مسافر به ازای هر کیلومتر 8 درصد در مقایسه با  نوامبر سال 2016 افزایش داشته؛ همچنین سریع‌ترین نرخ رشد در پنج ماه انجام‌شده به‌علاوه در ماه اکتبر 7.3 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

بر اساس گزارش‌ها خطوط هوایی آفریقا در مقایسه با ماه نوامبر 2016 افزایش تقاضای 7.9 درصدی داشته است. همچنین در این گزارش آمده که در ماه‌های اخیر این روند به‌صورت فزاینده‌ای شروع به رشد کرد.

شاخص‌ها در آفریقای جنوبی باوجود رکود اقتصادی همچنان پابرجا است و ظرفیت رشد 3.7 درصد و ضریب بار رشد 2.7 درصدی داشته که به 68.3 درصد رسیده.

مدیرعامل انجمن یاتا اضافه کرد: تعداد مقاصد منحصربه‌فرد در حال حاضر به 20هزار رسیده، مسافران نه‌تنها انتخاب‌های زیادی برای مقاصد خود نسبت به گذشته ندارند، بلکه هزینه سفر در شرایط واقعی هیچ کاهشی نداشته است. انتظار می‌رود سال 2018 میلادی به‌عنوان چهارمین سال متوالی پررونق ازنظر بازده سرمایه‌گذاری در این صنعت باشد.

در بسیاری از موارد مدیریت  فرودگاه‌ها و ترافیک هوایی در تلاش برای همگام شدن با میزان تقاضا و همچنین فناوری‌ها هستند. این چالش‌ها فقط با همکاری بخش دولتی قابل‌حل شدن است و انجام شدن این موارد مستلزم درک درست بخش دولتی از ارزش بخش هوایی و به رسمیت شناختن نیازهای این بخش است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.