| کد خبر: 159044 |

◄ برقراری مسیر جدید هوایی قشم ایر

بر اساس اعلام شرکت هواپیمایی قشم‌، مسیر پروازی قشم-رشت و بالعکس به مسیرهای پروازی داخلی این شرکت هواپیمایی افزوده شده است.

تین نیوز

بر اساس اعلام شرکت هواپیمایی قشم‌، مسیر پروازی قشم-رشت و بالعکس به مسیرهای پروازی داخلی این شرکت هواپیمایی افزوده شده است.

به گزارش تین‌نیوز، محمود شکرآبی مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم در رابطه با برقراری این مسیر جدید عنوان کرد: مسیر پروازی قشم-رشت روز پنجشنبه 21 دی‌ماه  96 به‌عنوان پرواز افتتاحیه  با هواپیمایRj  و با گنجایش 110 مسافر آغاز به کارکرد.

وی اظهار داشت: این شرکت با دارا بودن تایپ‌های متنوع پروازی اعم از ایرباس 600-300، ایرباس 320، Rj ، فوکر 100 و ایرباس 319 در 21 مقصد بین‌المللی و 20 مسیر داخلی به‌عنوان یکی از ایرلاین های مطرح کشور مشغول به فعالیت و خدمات‌رسانی به مسافرین بوده و اکنون با اضافه شدن مسیر مذکور، مقاصد داخلی به 21 مسیر افزایش می‌یابد.

شکرآبی با تاکید بر اینکه خدمات حمل‌ونقل هوایی در پیشبرد اهداف اقتصادی و فرهنگی و افزایش تردد گردشگران و تجار، نقش مهمی ایفا می‌کند، ابراز داشت: فرودگاه رشت از لحاظ دسترسی شهری یکی از برترین فرودگاه‌های ایران است. قرارگیری فرودگاه رشت در قلب استان گیلان سبب پوشش سفرهای هوایی تمامی شهرستان‌های این استان و شاهراه‌های  هم‌جوار شده و این فرودگاه با موقعیت ارتباطی ممتاز حاشیه دریای کاسپین، در مسیر کریدور شمال–جنوب  و در جوار سومین شهر گردشگرپذیر ایران (رشت) واقع شده است.

جزیره قشم به دلیل جاذبه‌های گردشگری فراوانی که دارد سالانه گردشگران زیادی را میزبانی می‌کند و این مسیر پروازی با حمایت سازمان مناطق آزاد در راستای برقراری ارتباط بین دو منطقه آزاد قشم و انزلی صورت پذیرفته است و طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته و به‌صورت برنامه‌ای و منظم برگزار می‌گردد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.