| کد خبر: 158992 |

70 میلیارد تومان پروژه فرودگاهی در اردبیل اجرا می‌شود

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در سال آینده با اعتباری بالغ بر 60 تا 70 میلیارد تومان پروژه‌های فرودگاهی را در اردبیل اجرایی می‌کنیم.

تین نیوز

رحمت‌الله مهابادی در آیین گشایش فرودگاه پارس‌آباد گفت: عزم دولت جمهوری اسلامی برای توسعه زیرساخت‌های فرودگاهی در استان اردبیل و کل آذربایجان و از جمله پارس‌آباد جدی است.
به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی با اشاربه اینکه گشایش فرودگاه پارس‌آباد در واقع ارائه کار عملیاتی انجام شده در حوزه فرودگاه‌های اردبیل است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختله و خاصی را از سوی هواپیمایی ایران برای توسعه فرو دگاه‌های اردبیل در دستور کار داریم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با یادآوری اینکه فرودگاه‌ها در اردبیل و به ویژه پارس‌آباد از یک زیرساخت ارزشمند در حوزه فرودگاهی و حوزه ناوبری هوایی برخوردار است، تصریح کرد: تمامی امکانات لازم برای توسعه حمل و نقل هوایی در فرودگاه پارس‌آباد وجود دارد.

مهابادی به سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی ایران در توسعه فرودگاه‌ها اشاره کرد و افزود: امکانات زیرساختی فرودگاه پارس‌آباد طبق سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران فراهم شده و در کنار آن در سال‌های آتی نیز بیش از 60 تا 70 میلیارد تومان پروژه فرودگاهی در اردبیل آغاز می‌کنیم.
وی گفت: گشایش فرودگاه پارس‌آباد قابلیت‌های فرودگاه و پذیر‌ش بهتر پروازها را در آینده افزایش می‌دهد که همه این اقدامات در راستای توسعه ارتباطات فی مابین دولت‌ها و ملت‌ها به ویژه دو دولت همسایه ایران و آذربایجان صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به برقراری پروازهای اردبیل - باکو اشاره کرد و گفت: ما تلاش گسترده‌ای را برای برقراری این پرواز انجام می‌دهیم اما از نظر فرودگاهی هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و با توافق دو طرف برنامه‌ریزی در خط هوایی مربوطه، فرودگاه اردبیل‌‌ زیرساخت‌های لازم را برای برقراری این پروازها دارد و می‌توانیم پروازهای مختلف را نیز در این فرودگاه ‌پذیرش کنیم.
مهابادی افزود: ما در سال‌های آتی شاهد گسترش پروژه‌های فرودگاهی در استان اردبیل خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.