| کد خبر: 158761 |

◄ از آموزش حمایت می‌کنیم

نگاه سازمان به دانشکده ارزشمند است و اعتقاد داریم تحولی که دانشکده می‌تواند در ابعاد آموزشی صنعت حمل و نقل هوایی ایجاد کند بی‌رقیب است.

تین نیوز

نگاه سازمان به دانشکده ارزشمند است و اعتقاد داریم تحولی که دانشکده می‌تواند در ابعاد آموزشی صنعت حمل و نقل هوایی ایجاد کند بی رقیب است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در این دیدار با معاونان و مدیران دانشکده صنعت هواپیمایی با اشاره به این نگاه اظهار داشت: در غیاب دانشکده برخی از بخش‌های خصوصی اقدام به ایجاد امکانات و تجهیزات آموزشی در این صنعت کرده‌اند این در حالی است که آموزش در بخش خصوصی تا رسیدن به کیفیت و مرحله‌ای که اهداف صنعت را پاسخگو باشد راه پیمودنی زیادی دارد.

علی عابدزاده با تاکید بر اینکه دانشکده می‌تواند نقش حیاتی در خصوص این مهم ایفا کند، افزود: فصل جدیدی را باید شروع کنید و منتظر نباشید در صنعت اتفاقات خاصی بیفتد و این اتفاقات شامل حال دانشکده هم می‌شود بلکه لازم است با توانایی خوبی که دارید خود منشا تحول باشید.

وی با بیان اینکه همان‌گونه که ما توانستیم با دلایل خود همه جریانات سیاسی و دولت را در راستای آزادسازی صنعت حمل و نقل هوایی قانع کنیم، ادامه داد: شما نیز برای استدلال خودتان به عنوان یک مرکز آموزشی قوی، به اندازه کافی ادله دارید و باید بر اساس همین استدلال به سیاستگذاران و مقامات اجرایی بقبولانید که در چه جایگاهی قرار دارید.

وی بر اهمیت و جایگاه والای دانشکده صنعت هواپیمایی در میان کهنه‌کاران صنعت حمل و نقل هوایی تاکید کرد و افزود: از بخش آموزش صنعت غافل نشوید؛ برنامه‌ریزی کنید و سازمان هواپیمایی کشوری در این زمینه به شما  کمک خواهد کرد؛ چرا که مردم متقاضی آموزش هستند.

عابدزاده گفت: به خاطر رویکرد آموزشی صنعت می‌توان در هر محفلی از شما حمایت کرد هیچ بخشی نمی‌تواند جای شما را بگیرد چرا که  از امکانات و توان دانشی شما برخوردار نیستند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: در جلسات تخصصی که در آینده مابین سازمان و دانشکده برگزار خواهد شد مباحث به صورت موشکافانه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

براساس گزارش روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری حسین قنبری ممان؛ رئیس دانشکده صنعت هواپیمایی نیز در این نشست مباحثی پیرامون یکپارچه‌سازی و استحکام مباحث آموزشی را مطرح و به معرفی توانمندی‌ها، دستاوردها و عملکرد این مجموعه پرداخت.

وی با بیان اینکه دانشکده از پتانسیل بالایی و قدمت 70 ساله در بخش غیرنظامی هوایی برخوردار است، اظهارداشت: امروز دانشکده تنها مرکز دارنده Trainer plus و تنها مرکز موردتایید آژانس هوانوردی اروپا در کشور به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.