| کد خبر: 158421 |

◄ معارفه مدیرعامل شهر فرودگاهی امام

آیین معارفه شهرام آدم‌نژاد، مدیرعامل و علی رستمی، عضو هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام صبح امروز با حضور مسئولان وزارت راه‌وشهرسازی، سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان راهداری‌وحمل‌ونقل جاده‌ای و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد.

تین نیوز

آیین معارفه شهرام آدم‌نژاد، مدیرعامل و علی رستمی، عضو هیئت‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام صبح امروز با حضور مسئولان وزارت راه‌وشهرسازی، سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان راهداری‌وحمل‌ونقل جاده‌ای و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز، کوروش فتاحی سرپرست سابق شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در مراسم معارفه مدیرعامل جدید این شرکت گفت: امروز با همدلی و رخداد یک اتفاق بسیار مهم، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی انتخاب می‌شود که در گذشته تجربه‌های بسیار خوبی در امور برنامه‌ریزی داشته است. لازم به ذکر است که این ‌یک انتخاب بسیار خوب است که توسط وزیر فرهیخته راه‌وشهرسازی انجام‌گرفته است.

وی در ادامه این مراسم عنوان کرد: در طول پنج، شش ماه گذشته دوران سختی در شهر فرودگاهی امام  سپری شد و ما طوری رفتار کردیم که خلأ مدیرعامل احساس نشود، به همین جهت باید بگویم که ما در ابعاد مختلفی کار کردیم.

فتاحی با بیان اینکه خداوند توفیق داد در این مدت از شهر فرودگاهی امام نگهداری کنیم و سکان آن را به آقای آدم‌نژاد بسپاریم، افزود: ایشان در آینده در هر قسمتی که صلاح بدانند از بنده استفاده خواهند کرد و بنده نیز در رکاب ایشان خواهم بود.

فتاحی ادامه داد: امیدوارم سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت‌خانه، فعالیت‌های خود را در پهنه شهر فرودگاهی امام چند برابر کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.