| کد خبر: 15795 |

نظرها و خبرها◄ برای پروزاهای حج تصمیم کارشناسی بگیریم نه سیاسی

تین نیوز | برخی مسئولان از انتقال قطعی پروازهای حج به فرودگاه امام در سال جاری خبر داده‌اند. این در حالی است که بسیاری از کارشناسان معتقدند هنوز امکانات لازم در فرودگاه امام برای مشایعت کنندگان و مستقبلان حجاج فراهم نشده است و انتقال پروازهای امسال ممکن است مشکل‌ساز باشد.

1- ساخت سالن انتظار در فرودگاه امام برای همراهان حجاج
تین نیوز | یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۳
خلاصه مطلب: ...مجری طرح توسعه فرودگاه امام خمینی (ره) از برنامه‌ریزی برای ساخت یک سالن انتظار VIP جدید در این فرودگاه برای راحتی حال همراهان حجاج خبر داد.
سید غلامرضا شیرازیان افزود:  فرودگاه امام (ره) از نظر تجهیزات هوانوردی هیچ محدودیتی برای انجام پروازهای حج ندارد...
مطلب کامل

نظر | بهتر است تصمیم سیاسی نگیریم
نظر منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳-۰۴-۳۰در مورد این مطلب:
كمتر از سه ماه دیگر پروسه حج تمتع را در پیش داریم، آیا در این سه ماه سالن آماده می‌شود؟
نمی‌خواهم با بدبینی به موضوع نگاه كنم اما بهتر است تصمیم سیاسی نگیریم.
انتقال حجاج و همه مشایعین و مستقبلین با امكانات فعلی امكان ناپذیر است؟

2- فرودگاه بین المللی امام خمینی، آماده خدمت به حجاج بیت الله الحرام
تین نیوز | سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳
خلاصه مطلب: ...مدیرعامل شركت فرودگاه های كشور با تاكید از استفاده تمام امكانات فرودگاهی برای انجام بهتر عملیات حج سال 1393، اظهار داشت: باید با تمام توان در خدمت زائران وحجاج بیت الله الحرام بود كه امید است امسال با برنامه ریزی بهتر و موثر تر، عملیات حج 93 به صورت ایده آل برگزار شود...
مطلب کامل

نظر | زیرساخت‌های فرودگاه امام آماده نیست
نظر منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳-۰۴-۲۸در مورد این مطلب:
وقتی زیر ساخت های اولیه آماده نیست چه اصراری به جابجائی مسافر از این فرودگاه را دارید. چرا وقتی احساس می‌کنید که باید مسافرین از این فرودگاه جابجا شوند چرا به مجری طرح فشار نمی‌آورید که فاز یک را به اتمام رساند. چرا کسی نیست به مجری طرح فشار بیاورد که زود به اهدافتان برسید چرا کارها تعطیل است. چرا؟؟

3- پروازهای حج امسال از فرودگاه امام‌خمینی(ره) انجام می‌گیرد
تین نیوز | سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳
خلاصه مطلب: ...معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت از انتقال پروازهای حج ایستگاه پروازی تهران از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) خبر داد. 
ناصر خدرنژاد گفت: پیرو پیگیری‌های شرکت فرودگاه‌های کشور مبنی بر انتقال پروازهای حج تمتع و عمره از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام‌خمینی(ره)، بعد از عملیات حج سال گذشته بازدیدی از فرودگاه امام(ره) داشتیم که تا آن زمان اقدام قابل توجهی در رفع نیازهای زائران انجام نشده بود...
مطلب کامل

نظر | چه امكانات ویژه‌ای در فرودگاه امام برای زائرین پیش‌بینی شده است؟
نظر منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳-۰۴-۲۴در مورد این مطلب:
 چه امكانات ویژه‌ای در فرودگاه امام برای زائرین پیش بینی شده است؟ امیدوارم در زمان عملیات حج شما در فرودگاه تشریف داشته باشید و نتیجه این اقدام نسنجیده را ببینید و یك عملیات آزمایشی حج را در قالب همایش حج در فرودگاه امام انجام دهید نتیجه را می‌بینید.

4- به آینده فرودگاه‌های کشور امیدی نیست
تین نیوز | دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۳
خلاصه مطلب: ...یک کارشناس ارشد حمل‌ونقل هوایی در خصوص آینده فرودگاه‌های کشور گفت: به دلیل عدم برنامه‌ریزی، تصمیمات سلیقه‌ای به کارگیری پرسنل غیر متخصص و مدیریت‌های ضعیف، وضعیت 10 سال آینده فرودگاه‌های کشور فرقی با 10 سال گذشته نخواهد داشت...
 مطلب کامل

نظر |عدم معرفی اعضای هیئت مدیره شهر فرودگاهی
نظر منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳-۰۴-۲۴در مورد این مطلب:
البته با این روند كار، حرف درستی است. هنوز آقای وزیر نتوانسته اعضای هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام را معرفی كند، بقیه موارد طلب ما! آیا مشكلات بین مجری طح امام و شركت فرودگاه ها حل شده است؟ با كدام بستر می‌توان در فرودگاه امام كار كرد.

نظر | تمام پروژه‌های جاری فرودگاه امام مسکوت شده است
نظر منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳-۰۴-۲۵در مورد این مطلب:
متاسفانه شنیده ها حاکی از این است که به دلایل نامعلومی کلیه پروژه‌های جاری فرودگاه امام خمینی مسکوت شده است و کسی پیگیری نمی کند.

5- ورود قطعات هواپیما و ادامه واردات
تین نیوز | سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳
خلاصه مطلب: ...رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: قطعات هواپیما در حال ورود به کشور هستند و به زودی محموله‌های دیگری وارد می‌شوند و این روند نیز ادامه خواهد داشت.
علیرضا جهانگیریان درباره روند واردات قطعات هواپیما به کشور اظهار کرد: بعد از مذاکرات ژنو روند ورود قطعات هواپیماها به کشور همچنان ادامه دارد... 
مطلب کامل

نظر | دوراندیشی نداشتیم
نظر منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳-۰۴-۲۴در مورد این مطلب:
اگر كمی دوراندیشی در مدیریت شركتهای هواپیمایی به خصوص هما وجود داشت هرگز دچار این مشكل نمی شدیم. منظورم همان زمانی است كه درآمدهای نجومی نفت بود، همان زمانی كه رئیس دولت تحریمها را كاغذ پاره خوانده بود و همان زمان كه تحریم‌های مضاعف و شكننده اعمال نشده بود آیا هما نمی توانست در آن زمان نسبت به خرید قطعات استراتژیك و ذخیره سازی آن اقدام كند. آنچه مشكل صنعت حمل و نقل هوایی امروز كشور است و سو مدیریت عمیق و فسادگسترده مالی است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.