| کد خبر: 157692 |

◄ غفلت از نقش شورا در نیازسنجی فرودگاه قزوین

امروز شهرداری مطرح می‌کند که این شهر نیازی به آن ندارد در این میان نقش شورا مغفول مانده است.

تین نیوز

 امروز شهرداری مطرح می‌کند که این شهر نیازی به آن ندارد در این میان نقش شورا مغفول مانده است. این گفته رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین است که در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین مطرح شد.

 شب گذشته سیده‌منیره قوامی در جلسه شورای  شورای شهر قزوین که در در تالار اجتماعات این شورا  برگزار شد، با اشاره به اینکه شهردار سابق عنوان کرده فرودگاه نیاز شهر قزوین است، در این باره تاکید کرد: این سیاست درستی نیست زیرا تحقق این مهم در راستای تأمین رفاه شهروندان قزوینی است و در ایجاد آن باید تلاش کرد.


بر طبق گزارش خبرگزاری فارس، رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه شهردار سابق عنوان کرده فرودگاه نیاز شهر قزوین است، گفت: امروز شهرداری مطرح می‌کند که این شهر نیازی به آن ندارد در این میان نقش شورا مغفول مانده است.

وی افزود: شورای اسلامی شهر قزوین وظیفه دارد در رفع مشکلات و ارائه خدمات شهری به شهروندان قزوینی تلاش کند تا بتواند رضایتمندی آنهارا از مجموعه مدیریت شهری ارتقا دهد.
این عضو شورا با بیان اینکه قزوین نیازمند فرودگاه برای ارائه خدمات مناسب شهری به شهروندان قزوینی است، اضافه کرد: دلایل مختلفی وجود دارد که قزوین باید صاحب فرودگاه شود و به قشرهای مختلف مردم خدمات‌دهی کرده و آسایش آن‌ها را فراهم کند.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه برخی استان‌ها بعد از قزوین استانی شدند، بیان کرد: این استان‌ها با پیگیری‌ها و تلاش‌هایی که اعضای شورای شهرها داشتند صاحب فرودگاه شدند اما قزوین هنوز ندارد.
 

قوامی یادآور شد: برای اینکه شهر قزوین صاحب یک فرودگاه مسافربری شود، نیاز به عزم و اراده اعضای شورای اسلامی دارد تا بتواند این هدف را محقق کند.

این مسئول با اشاره به اینکه شهرداری مکلف به اجرای مصوبات این شورا است، مطرح کرد: از آنجایی که اعضای شورا تمایل به ایجاد فرودگاه برای راحتی شهروندان قزوینی دارد باید این نهاد در راستای اجرای آن همت کند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان قزوینی که می‌خواهند به مشهد مقدس سفر کنند باید با خودروی سواری به تهران رفته و سپس سوار هواپیما شوند.

قوامی اضافه کرد: مسیر تهران و کرج با ترافیکی که دارد شهروندان قزوینی بیش از پنج ساعت در راه هستند و همین موجب خستگی و اذیت آن‌ها می‌شود که باید این مشکل با احداث فرودگاه برطرف شود.

او ادامه داد: شهرداری باید به مصوبات شورا احترام گذارد و در اجرایی شدن آن‌ها تلاش کند نه اینکه خود نظر مستقلی دهد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.