| کد خبر: 157452 |

فرودگاه پارس‌آباد مغان آماده است

امام جمعه پارس‌آباد گفت: فرودگاه پارس‌آباد مغان به صورت صد درصدی تکمیل و راه‌اندازی شده و فقط به دلیل نبود هواپیما هنوز شاهد برقراری پرواز در این فرودگاه نبودیم.

تین نیوز

امام جمعه پارس‌آباد گفت: فرودگاه پارس‌آباد مغان به صورت صد درصدی تکمیل و راه‌اندازی شده و فقط به دلیل نبود هواپیما هنوز شاهد برقراری پرواز در این فرودگاه نبودیم.

حجت‌الاسلام سعید رشادی عصر امروز در جلسه شورای اداری پارس‌آباد اظهار داشت: یک سری پروژه‌هایی در شهرستان پارس‌آباد مغان از مدتها قبل آغاز شده ، عملیات اجرایی خود را سپری کرده و اما مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است که در این زمینه مردم نیز نسبت به مسئولان و دولت بی‌اعتماد می‌شوند چرا که برخی از زیرساختها در منطقه مطالبه اصلی مردم می‌باشد که در همین رابطه فرودگاه پارس‌آباد یکی از این مطالبه‌هاست که به دلیل نبود هواپیما پروازها در این فرودگاه برقرار نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه، بیمارستان و راه مواصلاتی از جمله مطالبات اصلی مردم منطقه است، افزود: مردم مغان به قدری از مسئولان شهرستان و استانی وعده شنیده‌اند که جامعه عمل به آنها پوشانده نشده دیگر خسته شدند و در حقیقت قول حقیقی مسئولان را نیز قبول ندارند که این مسئله یک سری مشکلاتی را در منطقه نیز موجب می‌شود.

امام جمعه پارس‌آباد تصریح کرد: درخصوص فرودگاه پارس‌آباد هم باید گفت که با تلاش نماینده مردم مغان در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولان استانی و شهرستانی مذاکرات اولیه با شرکتهای هواپیمایی انجام شده‌ست و در صورت رضایت طرفین قراردادی امضاء و منعقد می شود تا هرچه زودتر شاهد برقراری پروازها در این فرودگاه باشیم.

به گزارش تسنیم رشادی از تکمیل صد درصدی بیمارستان پارس‌آباد خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این بیمارستان کاملا تمام شده و تجهیزات مورد نیاز نیز با تامین اعتبارات و تخصیص بودجه لازم تهیه و تامین شده است که باید نصب شود و ما در این راستا از استاندار محترم اردبیل تقاضا داریم تا یک تاریخ مشخصی را برای افتتاح این بیمارستان تعیین کنند و این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

وی اظهار کرد: باتوجه به اینکه مسئولان دولت منتسب به نظام و آبروی نظام هستند و حرف و عمل آنها به اخلاق نظام نسبت داده شده و آن را حمایت می‌کند، باید توجه داشت تا برخی سوءظن‌هایی از سوی مردم نسبت به نظام خلق نشود که در این زمینه نیاز است تا مسئولان استانی نیز حمایت دوچندانی از پروژه‌های عمران، اقتصادی و خدماتی شهرستانها داشته باشند.

امام جمعه پارس‌آباد در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه دولت به تنهایی قادر نیست تمام مشکلات یک منطقه را برطرف کند و در این زمینه به کمک و یاری نیاز دارد، افزود: باید در راستای اجرای پروژه‌های مختلف در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی و فرهنگی از ظرفیت بخش خصوصی به خوبی بهره‌مند شد که در این زمینه یکی از دلایل حضور سرمایه‌گذاران در منطقه مغان جاده خطرناک و نامناسب این منطقه می‌باشد که در صورت افتتاح و بهره‌برداری فرودگاه پارس‌آباد و برقراری مداوم پروازها انتظار داریم تا مشکل حضور سرمایه‌گذاران و سرمایه‌داران در این منطقه از بابت مسیر رفت و برگشت هم برطرف شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.