| کد خبر: 157419 |

ارسال پرسش‌‌نامه فرودگاه مهرآباد به دپارتمان ASQ مونترال کانادا

در نخستین دوره اجرای طرح ASQ در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد پرسش نامه های تکمیل شده به دفتر مرکزی ASQ واقع در مونترال کانادا ارسال شد.

تین نیوز

در نخستین دوره اجرای طرح ASQ در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد پرسش‌نامه‌های تکمیل شده به دفتر مرکزی ASQ واقع در مونترال کانادا ارسال شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد ، در این دوره که در بازه زمانی سه ماهه چهارم  سال 2017 میلادی (همزمان با سه ماهه پاییز 96) اجرا شد در مجموع  350 پرسش‌نامه به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی بین مسافران مهرآباد درسالن‌های ترانزیت یک، دو و چهار توزیع و پس از تکمیل از سوی مسافران پروازهای شرکت‌های هواپیمایی مختلف فعال در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به دفتر مرکزی ASQ ارسال شد.

 باقری مدیر پروژه ASQ در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در این طرح که برای نخستین باربصورت رسمی در فرودگاه مهرآباد اجرا می‌شود، پرسش‌نامه‌های ASQ طبق شیوه نامه بین المللی از سوی ارزیابان  بین مسافران توزیع و پس از تکمیل جهت ارزیابی به دفتر جهانی ASQ مونترال کانادا  ارسال می‌شود.

 در اجرای طرح ASQ  نظر مسافران در خصوص میزان رضایت‌مندی از کیفیت خدمات فرودگاهی مورد سنجش قرار گرفته است و نتایج توسط دفتر ASQ شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران به دپارتمان جهانی این طرح واقع در مونترال کانادا ارسال و نتایج تحلیلی و آماری فرودگاه در پورتال مربوط درج خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.