| کد خبر: 156908 |

استقبال زمستانی فرودگاه مهرآباد

با آغاز فصل سرما تدابیر خاص در زمان بارش نزولات اندیشیده شده و فرودگاه مهرآباد با آمادگی کامل به استقبال فصل زمستان می‌رود.

تین نیوز

با آغاز فصل سرما تدابیر خاص در زمان بارش نزولات اندیشیده شده و  فرودگاه مهرآباد با آمادگی کامل به استقبال فصل زمستان می‌رود.

علی رستمی؛ مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد با اعلام این خبر افزود:این فرودگاه برای آمادگی فصل سرما و بارش و بررسی امکانات برف روبی ویخ زدایی در فرودگاه مهرآباد با تمام امکانات وتجهیزات انجام  شد.

وی ادامه داد: مانور برف‌روبی برای حفظ آمادگی نیروها و تجهیزات و بروز رسانی امکانات فرودگاهی و شرکت های هواپیمایی در نیمه دوم آذرماه انجام شد. این مانور با حضور نیروها و ماشین‌آلات و تجهیزات برف روبی فرودگاهی وهندلینگ کننده ها در فرودگاه مهرآباد انجام شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، ارگان‌های حاضر در فرودگاه مهرآباد با به کارگیری همه امکانات موجود و ارائه خدمات برای ایمن‌سازی پروازها و جلوگیری از تاخیرات احتمالی درعملیات زمستانی در  آمادگی کامل به سر می‌برند و خوشبختانه فرودگاه مهرآباد با آمادگی کامل به استقبال زمستان می رود.

وی با اعلام اینکه این مانور در راستای آماده‌سازی تجهیزات فرودگاهی برای مقابله با شرایط جوی و یخبندان با برنامه‌ریزی و با تیم‌های اصلی ستاد برف‌روبی مهرآباد انجام می‌شود، گفت: در فرودگاهها مهرآباد همه واحدهای خدمت رسان با آمادگی کامل به استقبال زمستان می روند.

رستمی افزود: عملیات برف‌روبی در فرودگاه مهرآباد متشکل از تیم‌های مختلف باند و اپرون و با بهره‌مندی از تجهیزات مختلف نظیر خودروی تیغه برف‌روب، خودروی برف‌روب و خودروی اوره‌پاش و خودروی ناظر بر عملیات برف روبی در ایرساید و لندساید انجام می شود و تمامی واحدهای خدمت رسان در سطوح پروازی در کمترین زمان ممکن برای تخلیه باند و کمک رسانی با تعامل و همکاری حضور بهم می رسانند.

رستمی بر استفاده از امکانات مناسب ایمنی و رعایت قواعد تعیین شده استاندارد تاکید کرد و ادامه داد: در فرودگاه پر ترافیکی مانند مهرآباد سرعت و دقت همراه با رعایت استانداردهای روز دنیا برای پاکسازی سطوح پروازی باید افزایش داده شود تا هرچه سریعتر پروازها به موقع انجام و از تاخیرات احتمالی جلوگیری شود. مهرآباد با این حجم پروازها تلاشی مضاعف در سرزمین کوچک مهرآباد را می طلبد.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.