| کد خبر: 156904 |

فرودگاه کرمانشاه تعطیلی ندارد

قرار است عوامل پروازی فرودگاه کرمانشاه بهسازی شود. خبر اجرای این پروژه بهسازی را مدیر فرودگاه کرمانشاه اعلام و تاکید کرد که در این دوره بهسازی براساس برنامه‌ریزی تدوین شده هیچ وقفه‌ای در کار فرودگاه رخ نخواهد داد.

تین نیوز

قرار است عوامل پروازی فرودگاه کرمانشاه بهسازی شود.  خبر اجرای این پروژه بهسازی را مدیر فرودگاه کرمانشاه اعلام و تاکید کرد که در این دوره بهسازی براساس برنامه‌ریزی تدوین شده هیچ وقفه‌ای در کار فرودگاه رخ نخواهد داد.

به گزارش تین‌نیوز، مجتبی بیاتی در گفتگوی خود با ایرنا گفت: تمام تلاش ما و مسئولین بر این است حین اجرای این پروژه تمام پروازهای فرودگاه و ارائه خدمات به مردم کرمانشاه و استان‌های همجوار ادامه پیدا کند، زیرا فرودگاه کرمانشاه یک فرودگاه هاب و استراتژیک و دارای نقش محوری در غرب کشور است.

بیاتی ادامه داد: درفاز اول این پروژه «تاکسی‌وی» تعریض، تقویت و روکش خواهد شد و به یک باند استاندارد تبدیل می‌شود که شرایط نشست و برخاست پرواز را خواهد داشت. در مرحله بعد، پروژه بهسازی باند اصلی فرودگاه آغاز خواهد شد.

بیاتی عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ای که تدوین شده این فرودگاه هرگز در حین اجرای پروژه بهسازی تعطیل نخواهد شد.

به گفته بیاتی طی چند وقت اخیر پروازهای فرودگاه کرمانشاه رشد داشته  و هم اکنون به 150 پرواز نشست و برخاست در هفته رسیده است.

هم اکنون در فرودگاه کرمانشاه به عنوان دهمین فرودگاه کشور 150 پرواز در هفته با ناوگان 10 شرکت هواپیمایی و در هشت مسیر داخلی انجام می‌شود.

 

 

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.