| کد خبر: 156641 |

طرح فرودگاه قم رونق می گیرد

◄ مهلت سهامداران و سرمایه‌گذاران طرح فرودگاه قم تا پایان آذر ماه

مهلت فعالیت هیئت کارشناسی تعیین تکلیف وضعیت مالی طرح فرودگاه قم تمدید شد و سهامداران، سرمایه گذاران و خریداران غرفه این فرودگاه فقط تا پایان آذر ماه امسال مهلت دارند تا مدارک و مستندات مالی خود را در اختیار این هیئت قرار دهند.

تین نیوز

مهلت فعالیت هیئت کارشناسی تعیین تکلیف وضعیت مالی طرح فرودگاه قم تمدید شد و سهامداران، سرمایه گذاران و خریداران غرفه این فرودگاه فقط تا پایان آذر ماه امسال مهلت دارند تا مدارک و مستندات مالی خود را در اختیار این هیئت قرار دهند.  این خبر را  مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قم اعلام کرد و گفت: پیگیری‌های صورت گرفته برای تعیین تکلیف مالی طرح فرودگاه قم و منطقه نمونه گردشگری طرلاب مراحل پایانی خود را  طی می‌کند.

عزیزالله قربانی اظهار کرد: با پیگیری‌های استانداری قم و تمهیدات مسئولان قضایی، هیئت کارشناسی ویژه‌ای از مهر ماه امسال تشکیل شده و در حال بررسی پرونده‌های مالی مرتبط با فرودگاه و منطقه نمونه گردشگری طرلاب است.

این مقام مسئول در استانداری قم بیان داشت: زمان اعلام شده برای ارائه مستندات مالی سهامداران، سرمایه‌گذاران و خریداران غرفه فرودگاه قم تمدید نخواهد شد و هیئت کارشناسی تعیین تکلیف وضعیت مالی طرح فرودگاه قم روز های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در 2 شیفت کاری از ساعت 8 تا 14 و 16 تا 20 پاسخگوی مراجعان خواهد بود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم سهامداران، سرمایه‌گذاران و خریداران غرفه فرودگاه قم می‌توانند برای بررسی مستندات خود به ابتدای خیابان شهید فاطمی (دور شهر) در طبقه سوم ساختمان مهر واحد هشت در قم مراجعه کنند.

این درحالی است که در جلسه کارگروه ویژه بررسی موانع و مشکل‌های فرودگاه قم که آبان ماه سال جاری با حضور علی لاریجانی؛ رئیس مجلس شورای اسلامی و بابک دین پرست؛ معاون وزیر کشور برگزار شد، ضمن اعلام واگذاری مسئولیت کارگروه بررسی مسائل فرودگاه قم به وزارت کشور بر روند تکمیل ساخت فرودگاه قم و تعیین تکلیف آن ظرف دی ماه امسال تاکید شد.

آذرماه 89 بود که بین شرکت ارم کیش و استانداری قم تفاهم نامه ساخت فرودگاه و دهکده گردشگری طرلاب در منطقه سلفچگان قم بسته و آغاز عملیات اجرایی این فرودگاه نیز در بهمن ماه همان سال کلید خورد؛ این فرودگاه که در جاده قم - سلفچگان واقع شده، از شهر قم تقریبا 25 کیلومتر و از فرودگاه امام خمینی(ره) تهران 125 کیلومتر فاصله دارد.

از جمله طرح‌های اصلی ساخت شهرک فرودگاهی در قم فرودگاه، هندلینگ خدمات هوایی و فرودگاهی، توقفگاه هواپیما(اپرون)، آشیانه پرواز، برج مراقبت پرواز، ساختمان رادار، آشیانه نگهداری و تعمیر هواپیما، هواشناسی، آتش نشانی، هتل های سه تا پنج ستاره و همچنین پیش بینی ساخت مراکز توریستی درمانی (ساخت مراکز درمانی) است.

این پیگیری‌ها در حالی روح حیات را به طرح متوقف شده ساخت فرودگاه قم برگرداند که توقف این طرح مهم اقتصادی موجب زیان سهامداران و سرمایه‌گذاران فرودگاه قم شده بود و در ماه‌های گذشته  سهامداران این طرح مهم اقتصادی اقدام به برگزاری چند تجمع اعتراضی در قم زدند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.