| کد خبر: 156601 |

مدیر فروش خاورمیانه و شمال آفریقای کمپانی ATR به تین‌نیوز خبر داد

◄ تحویل 2 هواپیمای ATR به «هما» تا قبل از سال نو میلادی

مدیر فروش خاورمیانه و شمال آفریقای کمپانی ATR از مذاکره با شرکت هواپیمایی آسمان خبر می‌دهد اما به جزئیات آن اشاره خاصی نمی‌کند و در خصوص آخرین وضعیت تحویل هواپیما به «هما» می‌گوید: تا قبل از پایان سال 2017 دو فروند هواپیمای «ای تی آر» به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» تحویل داده خواهد شد.

تین نیوز

مدیر فروش خاورمیانه و شمال آفریقای کمپانی ATR از مذاکره با شرکت هواپیمایی آسمان خبر می‌دهد اما به جزئیات آن اشاره خاصی نمی‌کند و در خصوص آخرین وضعیت تحویل هواپیما به «هما» می‌گوید: تا قبل از پایان سال 2017 دو فروند هواپیمای «ای‌تی‌آر» به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» تحویل داده خواهد شد.

میگو راپولیبا در گفت‌گو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در خصوص خبری که چندی پیش رویترز مبنی بر تحویل 8 فروند هواپیمای ای‌تی‌آر تا قبل از پایان سال 2017 منتشر کرد، عنوان می‌کند: بر اساس برنامه‌ریزی شرکت ATR تا قبل از پایان سال 2017، دو فروند هواپیما به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» تحویل داده خواهد شد.

او با بیان اینکه تحویل هواپیماها به ایران‌ایر باعث مباهات و افتخار شرکت ATR است، توضیح می‌دهد: شرکت ATR تاکنون 6 فروند هواپیما را بر اساس قرارداد منعقد شده به هواپیمایی «هما» تحویل داده است که 4 فروند آن در می و 2 فروند دیگر در اکتبر سال 2017 بوده است که با تحویل دو فروند دیگر تا قبل از پایان سال 2017 میلادی تعداد هواپیماهای تحویل داده شده به «هما» به 8 فروند خواهد رسید.

مدیر فروش خاورمیانه و شمال آفریقای کمپانی ATR در خصوص آخرین برنامه‌های این شرکت در سال 2018 عنوان می‌کند: در حال حاضر ما هیچ برنامه‌ای برای سال 2018 به جز تحویل هواپیماهای باقی‌مانده نداریم در همین راستا سعی می‌کنیم تعادل را در تحویل هواپیماهای باقی مانده (12 هواپیما) که بایستی در سال 2018 تحویل داده شود رابرقرار کنیم.

راپولیبا تاکید می‌کند: پس از تحویل هواپیماهای باقی‌مانده به شرکت هواپیمایی «هما» خودمان را با مجوزهای اوفک OFAC هماهنگ خواهیم کرد و بر اساس مجوزها پیش خواهیم رفت.

 مدیر فروش خاورمیانه و شمال آفریقای کمپانی ATR در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا این شرکت پس از تحویل هواپیماها مذاکرات خود را با شرکت هواپیمایی «هما» در راستای فروش 20 فروند هواپیمای دیگر ادامه خواهد داد؟» ابراز می‌کند: اولویت امروز شرکت ATR تکمیل کردن بخش اول سفارشات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» است و در همین راستا تلاش خواهیم کرد.

او در ادامه مطلب فوق می‌افزاید: ما برای ادامه مذاکرات برای همکاری کردن با شرکت هواپیمایی «هما» مشتاق هستیم و این احتمال وجود دارد که اوایل سال آینده میلادی ادامه مذاکرات از سر گرفته شود. ما فراموش نخواهیم کرد یکسری تحویل‌های ضروری در سال 2019 داریم که باید انجام شود و سپس باید برای ادامه فروش هواپیما به ایران‌ایر حواسمان به اخذ مجوزهای اوفک باشد و یا اینکه بتوانیم مجوزهای موجود را مجدد تمدید کنیم.

هواپیمای ای تی آر

راپولییبا در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه «چندی پیش اعلام کردید که به جز ایران‌ایر با شرکت هواپیمایی آسمان نیز در حال مذاکره هستید، در حال حاضر این مذاکرات تا کجا پیش رفته است و آیا احتمال فروش هواپیما به این شرکت در اینده نزدیک وجود دارد؟» توضیح داد: شرکت هواپیمایی آسمانی یکی از پرچم‌داران ما در ایران است که از سال 1990 همکاری خود با شرکت ATR را آغاز کرده است. ما به منظور ارزیابی توانایی افزایش ناوگان شرکت‌های هواپیمایی به 600 سری هواپیما، با آنها مذاکره می‌کنیم.

مدیر فروش خاورمیانه و شمال آفریقای کمپانی ATR، در ادامه می‌گوید: جزئیات مذاکره ATR با شرکت هواپیمایی آسمان در آینده آشکار خواهد شد ولی بنده امروز اعلام می‌کنم که ارتباط فعال و پویایی با هواپیمایی آسمان داریم و روی اخذ مجوزهای لازم برای فروش هواپیما به این شرکت کار می‌کنیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.