◄ پاسخ هواپیمایی زاگرس به یک خبر
در پی درج خبری پیرامون بسته شده گیت مسافران پرواز هواپیمای 4076 و جا ماندن برخی مسافران از این پرواز سرپرست ایستگاه شیراز شرکت هواپیمایی زاگرس، پاسخی به «تیننیوز» ارسال کرده است .
در پی درج خبری پیرامون بسته شده گیت مسافران پرواز هواپیمای 4076 و جا ماندن برخی مسافران از این پرواز سرپرست ایستگاه شیراز شرکت هواپیمایی زاگرس، پاسخی به «تیننیوز» ارسال کرده است .
در این نامه آمده است:
با احترام به استحضار میرساند در خصوص خبر درجشده در تاریخ دوشنبه 15 آبان ماه 1396 با تیترهای «هواپیمایی زاگرس تعدادی از مسافرانش را به هواپیما راه نداده و سردرگمی در پرواز 4076 » به عرض میرساند؛ با توجه به زمان پرواز 4076 شیراز به تهران که ساعت 0750 بوده و میبایست 30 دقیقه قبل از زمان پرواز بسته میشد. کانتر پرواز 4076 تا ساعت 07:30 دقیقه باز بوده و آخرین مسافر پذیرش شده ساعت 07:31 کارت پرواز خود را از کانتر دریافت کرده و با پرواز مسافرت نموده است و این بدین معنی است که کانتر تا 20 دقیقه قبل از پرواز باز بوده و 10 دقیقه دیرتر از زمان مقرر بستهشده و پرواز در ساعت 08:00 از شیراز انجام شده است. لازم به ذکر است حضور مسافر در سالن فرودگاه دلیل بر حضور بهموقع مسافر نیست و زمان حضور مسافر پشت شمارگر ملاک اصلی پذیرش مسافر هست.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.