| کد خبر: 153916 |

◄ پاسخ هواپیمایی زاگرس به یک خبر

در پی درج خبری پیرامون بسته شده گیت مسافران پرواز هواپیمای 4076 و جا ماندن برخی مسافران از این پرواز سرپرست ایستگاه شیراز شرکت هواپیمایی زاگرس، پاسخی به «تین‌نیوز» ارسال کرده است .

تین نیوز

در پی درج خبری پیرامون بسته شده گیت مسافران پرواز  هواپیمای  4076 و جا ماندن برخی مسافران از این پرواز سرپرست ایستگاه شیراز شرکت هواپیمایی زاگرس، پاسخی به «تین‌نیوز» ارسال کرده است .

در این نامه آمده است:

 

با احترام به استحضار می‌رساند در خصوص خبر درج‌شده در تاریخ دوشنبه 15 آبان ماه 1396 با تیترهای «هواپیمایی زاگرس تعدادی از مسافرانش را به هواپیما راه نداده و سردرگمی در پرواز 4076 » به عرض می‌رساند؛ با توجه به زمان پرواز 4076 شیراز به تهران که ساعت 0750 بوده و می‌بایست 30 دقیقه قبل از زمان پرواز بسته می‌شد. کانتر پرواز 4076 تا ساعت 07:30 دقیقه باز بوده و آخرین مسافر پذیرش شده ساعت 07:31 کارت پرواز خود را از کانتر دریافت کرده و با پرواز مسافرت نموده است و این بدین معنی است که کانتر تا 20 دقیقه قبل از پرواز باز بوده و 10 دقیقه دیرتر از زمان مقرر بسته‌شده و پرواز در ساعت 08:00 از شیراز انجام‌ شده است. لازم به ذکر است حضور مسافر در سالن فرودگاه دلیل بر حضور به‌موقع مسافر نیست و زمان حضور مسافر پشت شمارگر ملاک اصلی پذیرش مسافر هست.

 

2

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.