| کد خبر: 153702 |

◄ فرودگاه اهواز در مسیر درآمدزدایی

مدیر فرودگاه اهواز از حرکت این فرودگاه به سمت سوددهی خبر داد و گفت: افزایش پروازها؛ ایجاد هتل فرودگاهی، پارکینگ طبقاتی و ... از جمله کارهایی است که می‌تواند در این فرودگاه به درآمدزایی کمک شایانی کند.

تین نیوز

مدیر فرودگاه اهواز از حرکت این فرودگاه به سمت سوددهی خبر داد و گفت: افزایش پروازها؛ ایجاد هتل فرودگاهی، پارکینگ طبقاتی و ... از جمله اقداماتی است که می‌تواند در این فرودگاه به درآمدزایی کمک شایانی کند.

محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز به افزایش پروازهای مشهد و تهران در ایام اربعین اشاره کرد و گفت: در ایام اربعین 6 پرواز به نجف از فرودگاه اهواز صورت گرفت.

او در ادامه افزود: با توجه به مذاکراتی که صورت گرفته قرار است شرکت هواپیمایی ایران‌ایر و زاگرس از فرودگاه اهواز بیس پروازی داشته باشند.

مدیر فرودگاه اهواز در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا فرودگاه اهواز همچنان جزو فرودگاه‌های زیان‌ده کشور است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بایستی بگویم این فرودگاه به سمت سوددهی در حال حرکت است.

رضایی در باره توسعه اقتصادی و درآمدی فرودگاه اهواز توضیح داد: ما در فرودگاه اهواز برای افزایش درآمد به دنبال کارهای اقتصادی در مارکتینگ هستیم. افزایش پرواز،  ایجاد هتل فرودگاهی، پارکینگ طبقاتی و ... از جمله کارهایی است که می‌تواند در این فرودگاه به درآمدزایی کمک کند.

مدیر فرودگاه اهواز در توضیح این‌که آیا فرودگاه اهواز ظرفیت افزایش پروازها را دارد، خاطرنشان کرد: این فرودگاه با توجه به این‌که دارای دستگاه‌های کمک ناوبری کامل است توان افزایش ظرفیت پروازها را دارد و با تأکید بر اینکه خوزستان یک استان صنعتی است ضرورت افزایش پروازها کاملاً حس می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.