| کد خبر: 153603 |

توسط ماهان صورت گرفت

◄ خدمت آنلاین «چک-این» برای اولین بار در کشور

خدمات آنلاین «چک-این» و «اعلام آنی زمان و محل سوار شدن به هواپیما» برای اولین بار در کشور توسط هواپیمایی ماهان ارائه می‌شود.

تین نیوز

خدمات آنلاین «چک-این» و «اعلام آنی زمان و محل سوار شدن به هواپیما» برای اولین بار در کشور توسط هواپیمایی ماهان ارائه می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، همواره ارائه خدمات به مسافران از جمله مهم‌ترین و راهبردی‌ترین سیاست‌های شرکت‌های هواپیمایی بوده است و در طی سال‌های اخیر شرکت هواپیمایی ماهان در جهت خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مسافران اقدام به ارائه خدمات متفاوتی از خارج فرودگاه تا داخل فرودگاه کرده است.

دریافت کارت پرواز به صورت اینترنتی گامی مهم و مدرن در جهت خدمات‌رسانی به مسافر و کاهش حجم شلوغی فرودگاه‌ها است.

از خدمات گسترده این شرکت دریافت کارت پرواز به صورت اینترنتی و آنلاین (Online-Check in) است که اکثر کشورهای دنیا مجهز به سیستم آنلاین چک-این هستند، به این معنا که مسافران کارت پرواز خود را قبل از ورود به فرودگاه از طریق اینترنت تهیه می‌کنند تا دیگر جهت دریافت کردن کارت پروازی در صف‌های طولانی معطل نشوند. هدف از این پروژه تسهیل پروسه جریان مسافری و کاهش زمان ایستایی مسافر در محوطه چک-‌این است.

چک-این و گرفتن کارت پرواز توسط شخص مسافر به صورت آنلاین و یا به وسیله موبایل از طریق سایت چک-این هواپیمایی ماهان به نشانی checkin.mahan.aero انجام می‌شود و با رسیدن به فرودگاه، موبایل آنان در واقع به عنوان کارت پرواز خواهد بود و مسافر با می‌تواند حضور در فرودگاه طی چند دقیقه تگ بار همراه خود را نیز دریافت کند.

خدمت مدرن آنلاین چک-این (Online Check in) که برای اولین در کشور توسط شرکت هواپیمایی ماهان ارائه می‌شود؛ این خدمت باعث می‌شود مسافر در هر مکان از 24 ساعت تا 90 دقیقه قبل از پرواز تنها در یک دقیقه کارت پرواز را اینترنتی دریافت کند، در حالی که در روش‌های فعلی و رایج در فرودگاه زمان ایستایی هر مسافر در صف‌های طولانی دریافت کارت پرواز در فرودگاه‌ها باعث اتلاف وقت و خستگی مسافر می‌شود.

اعلام آنی زمان و محل سوار شدن به هواپیما رخدادی مهم و بی‌سابقه در جهت کاهش شلوغی صوتی فرودگاه‌ها؛ همواره یافتن محل و زمان سوار شدن به هواپیما از دغدغه‌های اصلی مسافران در فرودگاه‌ها بوده و هست. هواپیمایی ماهان این بار نیز با نوآوری، اقدام به اعلام شماره درب‌ خروجی و لحظه آغاز سوارشدن به هواپیما را در فرودگاه به صورت آنی با پیامک کرده است تا مسافران آرامش بیشتری داشته باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.