| کد خبر: 153486 |

قطر ایرویز ظرفیت پرواز دوحه-شیراز را افزایش داد

به دنبال افزایش تقاضا برای سفر به شیراز، شرکت هواپیمایی قطر ایرویز، پروازهای خود به مقصد این شهر را که قبلا با ایرباس ای ۳۲۰ انجام می شد، از روز دوم نوامبر با ایرباس ای ۳۳۰ انجام می دهد.

تین نیوز

به دنبال افزایش تقاضا برای سفر به شیراز، شرکت هواپیمایی قطر ایرویز، پروازهای خود به مقصد این شهر را که قبلا با ایرباس ای ۳۲۰ انجام می شد، از روز دوم نوامبر با ایرباس ای ۳۳۰ انجام می دهد.

 به گزارش تسنیم،  به دنبال افزایش تقاضا برای سفر به شیراز، شرکت هواپیمایی قطر ایرویز، پروازهای خود به مقصد این شهر را که قبلا با ایرباس ای 320 انجام می شد، از روز دوم نوامبر با ایرباس ای 330 انجام می دهد.

انجام پروازها به شیراز با هواپیمای ایرباس ای 330 که ظرفیت حمل 260 مسافر را دارد، ظرفیت این مسیر هوایی را 81 درصد افزایش می دهد و هر هفته 464 صندلی بیشتر برای علاقمندان به سفر در مسیر دوحه-شیراز در دسترس خواهد بود.

اکبر الباکر، مدیر شرکت قطر ایرویز گفت: «پروازهای دوحه-شیراز ما از زمان راه اندازی این مسیر در 6 سال قبل عملکرد استثنایی ای داشته است.»

وی افزود: «ما به تدریج ظرفیت این مسیر را با افزودن پروازهای اضافی بیشتر کرده ایم و اکنون خشنودیم که یک هواپیمای بزرگتر با تعداد صندلی های بیشتر به این خط پیشنهاد کنیم....پاسخ دادن به افزایش تقاضا به وضوح نشان دهنده تعهد ما به ارائه خدمات 5 ستاره به مسافرانمان است.»

شرکت قطر ایرویز اولین پرواز خود به تهران را در سال 2004 راه اندازی کرد و 13 سال است که به ایران پرواز دارد.

پروازها به مقصد مشهد نیز یک سال بعد راه اندازی شد و پرواز دوحه به شیراز نیز از سال 2011 به برنامه پروازهای این شرکت افزوده شده است.

این شرکت هواپیمایی هم اکنون مجموعا 58 پرواز در هفته فرودگاه حمد دوحه به مقصد و مبدا ایران دارد.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.