| کد خبر: 152607 |

آماده برقراری پرواز از فرودگاه زنجان به کربلا و نجف هستیم

مدیر فرودگاه زنجان گفت: فرودگاه زنجان این آمادگی را دارد تا در زمینه پروازهای عتبات عالیات به‌ویژه کربلا و نجف به زائران خدمات ارائه دهد.

تین نیوز

مدیر فرودگاه زنجان گفت: فرودگاه زنجان این آمادگی را دارد تا در زمینه پروازهای عتبات عالیات به‌ویژه کربلا و نجف به زائران خدمات ارائه دهد.

محمد قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه خوشبختانه این آمادگی در بخش خصوصی ایجاد شده تا نسبت به برقراری پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه زنجان اقدام شود، افزود: تنها مشکل برای برقراری این پروازها از فرودگاه زنجان، مجوزها و دستورالعمل‌های مربوطه است.

وی با اشاره به اینکه برای برقراری پروازهای عتبات عالیات منتظر اقدامات سایر ارگان های مرتبط هستیم، ادامه داد: در این زمینه هم فرودگاه اعلام آمادگی کامل کرده و هم اینکه بخش خصوصی حاضر است صفر تا صد ضرر و زیان برقراری پروازها را تقبل کرده و در صورت فراهم شدن شرایط، قرار است این پروازها با قیمت مناسبت و برای تسهیل در خدمات سفر به عتبات عالیات صورت گیرد.

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه نیازمند اهتمام ویژه استان برای استفاده مردم از خدمات هواپیمایی هستیم، اظهار کرد: متاسفانه استان زنجان باوجود اینکه به پایتخت شور و شعور حسینی شهره است، در زمینه سفر هوایی به عتبات عالیات در جایگاه مناسبی نیست و هنوز هم سفرها در این حوزه از طریق زمینی و یا فرودگاه امام خمینی(ره) انجام می‌شود.

قاسمی افزود: اولویت امروز اهتمام جدی مسئولان استان برای انجام سفر به عتبات عالیات از طریق فرودگاه زنجان است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.