| کد خبر: 151777 |

◄ افزایش پروازهای ابوموسی با عملیاتی شدن ATRها در بندرعباس

فرودگاه ابوموسی 4 پرواز هفتگی به بندرعباس دارد که با عملیاتی شدن هواپیماهای ATR در این فرودگاه به 6 پرواز افزایش خواهد یافت.

تین نیوز

رئیس فرودگاه ابوموسی گفت: در حال حاضر فرودگاه ابوموسی 4 پرواز هفتگی به بندرعباس دارد که با عملیاتی شدن هواپیماهای ATR در این فرودگاه به 6 پرواز افزایش خواهد یافت.

علیرضا آطاهریان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز درخصوص بیس شدن دو فروند هواپیمای ATR در بندرعباس برای فعال کردن فرودگاه‌های کوچک استان هرمزگان، بیان کرد: هفته گذشته برای اولین بار هواپیمای ATR با حضور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی «هما» وارد فرودگاه ابوموسی شد.

وی ادامه داد: برای پرواز هواپیمای ATR در فرودگاه ابوموسی به دلیل شرایط خاص آن بایستی قراردادی منعقد شود که به احتمال زیاد تا دو هفته آینده این قرارداد نهایی خواهد شد.

 مدیر فرودگاه ابوموسی با بیان اینکه به دلیل شرایط خاص و استراتژیک بودن فرودگاه ابوموسی بایستی فرمانداری به قرارداد ورود پیدا کند، افزود: در این فرودگاه بلیت‌فروشی انجام نمی‌گیرد و همان طور که عرض کردم به دلیل استراتژیک بودن این فرودگاه باید تمام ورود و خروج افراد زیر نظر فرمانداری و استانداری صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: هواپیماهای ATR به دلیل کم‌مصرف و کوتاه‌برد بودن بهترین گزینه برای هواپیماهای کوچک مانند ابوموسی است.

به‌گفته آطاهریان، در حال حاضر فرودگاه ابوموسی 4 پرواز هفتگی به بندرعباس دارد که با عملیاتی شدن هواپیماهای ATR در این فرودگاه به 6 پرواز افزایش خواهد یافت؛ ضمن اینکه این فرودگاه ظرفیت و قابلیت پرواز به شیراز و بوشهر را هم دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.