| کد خبر: 151050 |

انعقاد تفاهم نامه میان منطقه آزاد کیش و شرکت هواپیمایی ترکیه

هواپیمایی ترکیه و سازمان منطقه آزاد کیش تفاهم نامه توسعه گردشگری و تبادلات فرهنگی امضا کردند.

تین نیوز
هواپیمایی ترکیه و سازمان منطقه آزاد کیش تفاهم نامه توسعه گردشگری و تبادلات فرهنگی امضا کردند.

به گزارش کیش‌پرس، با حضور مدیرکل هواپیمایی ترکیه در خاورمیانه، تفاهم نامه میان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت هواپیمایی ترکیه با هدف معرفی جاذبه ها وظرفیت های جزیره کیش در سراسر جهان توسط این شرکت منعقد شد.

در این مراسم که با حضور ابراهیم رضوانی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان، عباسعلی کیانبور مدیرعامل جشنواره های کیش آدام جیلان مدیرکل هواپیمایی ترکیه در خاورمیانه، جمعی از مدیران و مسئولان عرصه اقتصادی و گردشگری جزیره کیش و جمعی از مسئولان شرکت هواپیمایی ترکیه در مرکز همایش های کیش برگزار شد عباسعلی کیانپور مدیرعامل جشنواره های کیش با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان کیش و شرکت هواپیمایی ترکیه اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد کیش در میان مناطق آزاد به عنوان پایلوت گردشگری در کشور شناخته شده است.

وی با اشاره به تلاش برای گسترش گردشگری خارجی به عنوان یکی از مهمترین اهداف معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش انعقاد این تفاهم نامه را گاامی مثبت در راستای توسعه گردشگری خارجی و حضور گردشگران ترکیه در ایران به ویژه کیش عنوان کرد.

«آدام جیلان»  مدیر کل هواپیمایی ترکیه در خاورمیانه نیز در این مراسم با اشاره به همکاری سه سال گذشته با کیش افزود: امروز روز مهمی است که پس از سه سال همکاری اتفاق خوبی در حال رقم خوردن است.

وی با تقدیر از عواملی که در انعقاد این تفاهم نامه دست اندرکار بوده اند افزود: براین باور هستیم که اگر بتوانیم کیش را به دنیا خوب معرفی کنیم شاهد حضور گردشگران فراوانی به جزیره خواهیم بود.

آدام جیلان با تاکید بر اینکه کشور ایران برای ترکیه وخانواده هواپیمایی ترکیه از اهمیت بالایی برخوردار است افزود: ایران در ژانویه و آگوست امسال بیشترین بازدید کننده از کشور ترکیه را داشته و جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است.

هدفگذاری 30 میلیارد ریال تجارت سالیانه میان ایران و ترکیه

وی با اشاره به گسترش ارتباطات تجاری بین ایران و  کشور ترکیه تاکید کرد: ایران در جایگاه پنجم ارتباطات تجاری با ترکیه قرار دارد و با لغو تحریم ها حجم تجارت میان ایران و ترکیه تا رقم 30 میلیارد دلار در سال هدفگذاری شده است.

مدیرکل خاورمیانه هواپیمایی ترکیه با اشاره سفر رئیس جمهور ترکیه به ایران بیان کرد: سفر طیب اردوغان به ایران مشخص کررد که تصمیمات این دو کشور چقدر به هم نزدیک است.

وی ادامه داد: توافقنامه های میان ایران و ترکیه در زمینه های تجاری و اقتصادی در این سفر صورت گرفت و باور داریم که ایران با تمدن قوی خود می تواند میزبان هزاران هزار گردشگر ترکیه باشد که پروازهای هواپیمایی ترکیه به 6 شهر ایران این مسئله را نشان می دهد.

آدام جیلان با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم تا جاذبه های گردشگری ایران را در تمام دنیا معرفی کنیم اضافه کرد: شرکت هواپیمایی ترکیه با پرواز به 120خط پروازی به جهان و 328 هواپیما با میانگین سنی 6.8 دهم و جابجایی 51 میلیون و 600 هزار مسافر در سال 2017 در طول 6 سال گذشته از برترین ایرلاین های اروپا بوده و با رشد 2 رقمی پیشرفت خود یکی از بزرگترین شبکه های پروازی جهان را دارد که می تواند در معرفی کیش به جهان بسیار خوب و موثر عمل کند.

وی با اشاره به 67 پرواز در هفته به 6 شهر، تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و اهواز خاطر نشان کرد: طبق توافقنامه منعقد شده میان کیش و شرکت هواپیمایی ترکیه جزیره کیش هر ماه به  50 مسافر رده بالای پروازی این شرکت به مدت 3 روز خدمات هتل، گشت شهری و دیگر امکانات رایگان در مقابل تبلیغات و معرفی کیش توسط این شرکت در تمامی مسیرهای پروازی و شرکت های طرف قرارداد در سراسر جهان ارائه خواهد کرد.

گفتنی است؛ طی این توافقنامه شرکت هواپیمایی ترکیه نیز موظف شد در تمام مسیرهای پروازی خود در درون مجله پروازی اسکای ترکس(SKYTRAX) و شرکت هواپیمایی ترکیه در سراسر دنیا تبلیغ کرده و پکیچ سفر به کیش را به مسافران سطح بالای خود ارائه دهد

انعقاد تفاهم نامه میان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت هواپیمایی کیش ترکیه با حضور جمعی از معاونان سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولان شرکت هواپیمایی ترکیه در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

در انتهای این مراسم  مسئولان گردشگری سازمان منطقه ازاد کیش و شرکت هواپیمایی ترکیه هدایایی به یکدیگر اهدا کردند.

 

منبع: کیش پرس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.