| کد خبر: 150287 |

افتخاری با اشاره به تاخیر پرواز های نجف- تهران:

بخش اعظم ناوگان هوایی کشور به نوسازی نیاز دارد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که بخش اعظم ناوگان هوایی کشور باید نوسازی شود.

تین نیوز
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که بخش اعظم ناوگان هوایی کشور باید نوسازی شود.
 

محمدمهدی افتخاری در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه موضوع حمل و نقل از مسائل اصلی کمیسیون عمران است، اظهار داشت: به همین جهت نشستی با وزیر راه و شهرسازی و معاونین آن خواهیم داشت تا نحوه اجرای احکام برنامه ششم توسعه در حوزه حمل و نقل مورد بررسی قرار گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاخیر پروازهای نجف- تهران عنوان کرد: از آنجایی که در ایام محرم متقاضی برای سفر به نجف بسیار زیاد است متاسفانه شاهد تاخیر در پروازها هستیم و کار زائرین به کندی پیش می رود، این دغدغه برای زمان اربعین حسینی نیز وجود دارد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه باید تدابیری برای سهولت حمل و نقل هوایی کشور اندیشیده شود، گفت: یکی از راه های حل تاخیر در پروازها نوسازی ناوگان هوایی است که مستلزم اعتبار و تخصیص به موقع آن است علاوه بر اعتبار باید زیرساخت های حمل و نقل هوایی برای پذیرش ناوگان نو آماده شود.

وی ادامه داد:دولت همت لازم را برای ایجاد زیرساخت لازم جهت خرید ناوگان هوایی نو را دارد اما تامین منابع و تخصیص آن با مشکلاتی رو به رو است که باعث ایجاد وقفه دراین مسیر می شود از سوی دیگر انتظار داریم توسعه حمل و نقل ریلی با همکاری همه سازمان ها و ارگان ها انجام گیرد.

افتخاری در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به خرید هواپیما در پسا برجام، اظهار داشت: براساس گزارش هایی که به کمیسیون عمران ارائه شده است تا کنون چهار هواپیما خریداری شده است که به خطوط پرواز خارجی افزوده شده و شاهد اثرات مثبت آن هستیم.

عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی در این باره که به چه میزان باید ناوگان هوایی کشور نوسازی شود، بیان داشت: باید بخش اعظمی از ناوگان هوایی کشور نوسازی شود و در این شرایط باید گفت که خلبانان و دست اندکاران فروردگاه های کشور با ایثار و فداکاری از آنچه در کشور داریم محافظت و نگهداری می کنند تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.