| کد خبر: 149459 |

معاون فروش کمپانی ای تی آر خبرداد:

◄ مذاکره «آسمان» با ATR برای خرید هواپیما

معاون فروش کمپانی ATR: اخیراً مذاکره‌ای با شرکت هواپیمایی آسمان برای فروش هواپیما داشته‌ایم.

تین نیوز

هفته گذشته، پنجمین و ششمین هواپیمای ATR در باند فرودگاه مهرآباد بر زمین نشست که با ورود این دو هواپیما، هواپیماهای برجامی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»  به ۹ فروند رسید؛ پیش از این «هما» ۴ فروند هواپیمای ATR و ۳ فروند ایرباس را تحویل گرفته بود.

فرزانه شرفبافی، سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، این ۲ فروند هواپیمای ATR را در تولوز فرانسه تحویل گرفت و به همراه معاون بازرگانی و معاون فروش شرکت ATR در خاورمیانه وارد ایران شد.

معاون فروش کمپانی ATRدر پاسخ به سوال خبرنگار هفته‌نامه حمل‌ونقل مبنی بر اینکه «آیا پس از اتمام مجوز اوفک شما همکاری خود را با «هما» برای پشتیبانی فنی ادامه خواهید داد؟» عنوان کرد: یکی از سیاست‌ها و خط‌مشی‌های کمپانی ATR حفظ ارتباط با مشتریان خود است و ما بر این اصل تأکید داریم به همین دلیل پس از تحویل این هواپیماها که ۲۰ فروند است، به پشتیبانی متعهد هستیم.

وی ادامه داد: برای ادامه همکاری با هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» لازم است تأکید کنم محصولات و قطعاتی که کمپانی ATR طراحی و تولید می‌کند، بیست تا سی سال قابل استفاده هستند و همین امر باعث حفظ رابطه با مشتری خواهد شد. 

میلکو راپولیبا، افزود: یکی از مشکلات اولیه برای فروش هواپیما به ایران اخذ مجوز اوفک بود که پس از صدور این مجوز تاکنون مشکل خاصی برای تحویل این هواپیماها به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» وجود نداشته و کارها برای هواپیماهای بعدی در حال انجام است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا در حال حاضر با سایر شرکت‌های هواپیمایی در ایران برای فروش هواپیما مذاکره‌ای کرده‌اید؟» خاطرنشان کرد: اکنون، مرجع ارتباط رسمی که برای فروش هواپیماهای ATR در ایران وجود داشته باشد، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» است، اما اخیراً مذاکره‌ای با شرکت هواپیمایی آسمان برای فروش هواپیما داشته‌ایم و همچنان این مذاکرات ادامه دارد و تاکنون منجر به عقد قرارداد نشده و این مذاکرات به صورت رسمی در نیامده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.