| کد خبر: 149332 |

موسس جامعه بانوان صنعت هوانوردی ایران؛

◄ جامعه بانوان صنعت هوانوردی ایران حمایت نشد

متاسفانه تاکنون حمایت ارگان‌های خصوصی و دولتی از این انجمن بسیار اندک بوده و شاید یکی از دلایل این موضوع نبود اعتماد است

تین نیوز

رئیس هیئت‌مدیره جامعه بانوان صنعت هوانوردی ایران می‌گوید: متاسفانه تاکنون حمایت ارگان‌های خصوصی و دولتی از این انجمن بسیار اندک بوده و شاید یکی از دلایل این موضوع نبود اعتماد است.

کاپیتان فهیمه احمدی دستجردی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز با بیان این‌که جامعه بانوان صنعت هوانوردی در سال گذشته اعلام رسمیت کرد، افزود: با توجه به این‌که جامعه صنعت هوانوردی ایران، انجمن نوپایی است از تمام ارگان‌های دولتی و غیردولتی درخواست حمایت داریم.

وی در همین رابطه ادامه داد: جامعه صنعت هوانوردی در مدت کوتاهی که کار خود را آغاز کرده جایگاه خود را در صنعت هوانوردی یافته است.

رئیس هیات مدیره جامعه بانوان صنعت هوانوردی با تاکید بر این‌که تمام سازمان‌ها و نهادهای فعال در صنعت هوانوردی باید بدانند که ما در مقابل آن‌ها نیستیم، بلکه در کنار آن‌ها برای رشد و تعالی صنعت هوانوردی تلاش می‌کنیم، ابراز کرد: جامعه صنعت هوانوردی بانوان برنامه خاصی را برای نیمه دوم سال در راستای تحکیم جایگاه خود خواهد داشت.

احمدی دستجردی با تاکید بر این‌که یکی از اهداف جامعه صنعت هوانوردی بانوان، آموزش است، توضیح داد: آموزش در اولویت کاری این انجمن قرار دارد؛ این آموزش‌ها به غیر از متخصصان و فعالان صنعت هوانوردی به علاقه‌مندان نیز در راستای برگزاری کارگاه‌های آموزشی، ارائه می‌شود.

وی افزود: جامعه بانوان صنعت هوانوردی ایران بدون تکیه به نگاه جنسیتی و در کنار آقایان فعالیت‌ می‌کند که این موضوع بسیار بااهمیت است.

موسس جامعه بانوان صنعت هوانوردی ایران درخصوص حمایت‌ها از این انجمن می‌گوید: متاسفانه تاکنون حمایت ارگان‌های خصوصی و دولتی از این انجمن بسیار اندک بوده است و شاید یکی از دلایل این موضوع نبود اعتماد است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مسعود 0 0

    سلام
    هرعزیزی که میتونه منو راهنمایی کنه که چگونه من دختر 9 سالمو از الان وارد صنعت هوایی کشور کنم و بهترین راه چیه
    ممنونم