| کد خبر: 147256 |

◄ اهداف بانوان صنعت هوانوردی از حضور در نمایشگاه ایروپرشیا

یکی از اهداف جمعه زنان از حضور در نمایشگاه هوایی، برگزاری سمینارها، همایش‌ها، جشنواره‌های تخصصی و نشست‌هایی است که بتوان در آن اهداف انجمن را در اختیار علاقمندان قرار دهد

تین نیوز

 موسس و مدیرعامل جامعه بانوان صنعت هوانوردی، در توضیح دلیل حضور این تشکل در نخستین نمایشگاه صنعت هوایی و تجهیزات فرودگاهی، گفت: این تشکل به دعوت شرکت «جام جت پارس» در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و این فرصت در اختیار ما قرار داده شد تا رسالت خود در جامعه  هوائی را به اطلاع مخاطبان این نمایشگاه برسانیم.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز،  فهیمه احمدی دستجردی، با اشاره به موفق بودن نمایشگاه هوایی، اظهار کرد: خوشحال هستیم که جامعه بانوان صنعت هوانوردی، رسالت خود را با برگزاری همایش و نمایشگاه‌ها و سمینارها، در خصوص صنایع به‌ویژه صنعت هوایی نشان می‌دهد.

وی در ادامه سخنان خود در گفت‌وگو با این شبکه خبری، تصریح کرد: یکی از اهداف این تشکل از حضور در نمایشگاه هوایی،  برگزاری سمینارها، همایش‌ها، جشنواره‌های تخصصی و نشست‌هایی است که بتوان در آن اهداف انجمن را در اختیار علاقمندان قرار دهد.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود، یادآور شد: در این نمایشگاه با برگزاری همایش پزشکی، بسیار موفق ظاهر شدیم و استقبال زیادی نیز از آن شد.

موسس و مدیرعامل و رئیس هیات مدیره جامعه بانوان صنعت هوانوردی، با بیان این مطلب که «هرچند  امکانات نمایشگاهی در نخستین نمایشگاه هوایی کمتر از حد انتظار بود» گفت: با وجود برخی کاستی‌ها دوستان بسیار زیادی از غرفه جامعه زنان در این نمایشگاه بازدید کرده و اساتید بزرگی که دین زیادی بر گردن جامعه هوایی دارند، لطف زیادی در چند روز برگزاری نمایشگاه به ما معطوف داشتند که قابل تقدیر است.

وی حضور بزرگان هوانوردی در غرفه بانوان صنعت هوانوردی را افتخاری بزرگ دانست و گفت:حضور در نمایشگاه تسهیل‌کننده دستیابی به اهداف این تشکل است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.