| کد خبر: 146990 |

معاون علمی و فناوری ریس جمهور عنوان کرد

◄ حمایت از بخش خصوصی در صنعت حمل‌ونقل هوایی

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مراسم افتتاح رسمی نخستین نمایشگاه صنعت حمل ونقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی، ایروپرشیا، بر حمایت از بخش خصوصی در صنعت حمل و نقل هوایی تاکید کرد.

تین نیوز
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مراسم افتتاح رسمی نخستین نمایشگاه صنعت حمل‌ونقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی، ایروپرشیا، با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی در صنعت حمل‌ونقل هوایی از همراهی دولت با بخش خصوصی در دستیابی به فناوری و دانش هوایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه صنعت حمل‌ونقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی که امروز 25 شهریور 96، با حضور رحمت‌اله مه‌آبادی، رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی و دیگر مسئولان و فعالان صنعت حمل‌ونقل هواپیمایی برگزار شد،اظهار کرد: بحث حوزه هوایی در چهار سال گذشته بسیار مورد توجه معاونت علمی و فناوری بوده و در چهار سال آینده نیز بسیار مورد توجه و تاکید دولت خواهد بود.

ستاری افزود: برای ارتقای فناوری صنعت هوایی باید از سیستم دولتی و نظامی فراتر رفت و از بخش خصوصی حمایت خاص شود.

او اضافه کرد: نفوذ بخش‎های دولتی و نظامی در صنعت هوایی زیاد است درحالی‎که با سیستم دولتی و ساعت کار محدود نمی‌توان فناوری‎های نوین و خاص را تولید کرد، لذا باید قدم به قدم مدیریت ساختارهای حمل‌ونقل هوایی را به بخش خصوصی داد و به تدریج آن را تثبیت کرد.

در آغز به کار نمایشگاه صنعت هوایی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی، هر یک به ترتیب از غرفه‌ها در سالن 8 و 9 نمایشگاه بازدید کردند.

ستاری با حضور در غرفه تین‌نیوز، به سوال خبرنگار ما پاسخ داده و به ادامه بازدید از سای غرفه‌ها پرداخت.

مه‌آبادی رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها نیز ضمن حضور در غرفه تین‌نیوز، علاوه بر  پاسخ به سوالات، همراهی رسانه‌های تخصصی با صنایع از جمله صنعت هوایی را بسیار ارزنده توصیف کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.