| کد خبر: 146829 |

هیچ ایرانی در فرودگاه صربستان نگه داشته نشده

یک منبع آگاه در سفارت ایران در صربستان، اعلام کرد: همه شهروندان ایرانی که در ایام اخیر با هدف توریستی و تجاری به صربستان سفر کرده بدون هیچ مشکلی وارد این کشور شده‌اند.

تین نیوز

یک منبع آگاه در سفارت ایران در صربستان، اعلام کرد: همه شهروندان ایرانی که در ایام اخیر با هدف توریستی و تجاری به صربستان سفر کرده بدون هیچ مشکلی وارد این کشور شده‌اند.

به گزارش قانون، این منبع رسانه‌ای در مورد اخبار منتشر شده در برخی از رسانه ها مبنی بر ‏سرگردانی مسافران ایرانی در فرودگاه صربستان، تصریح کرد: تعدادی از اتباع ایرانی بدلیل نقص مدارک همراه مثل نداشتن بلیط برگشت، نداشتن رزرو هتل و داشتن گذرنامه جعلی از سوی پلیس از ورودشان جلوگیری به عمل آمد و با اولین پرواز به ترکیه برگردانده شدند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه پلیس صربستان تاکنون همکاری بسیار خوبی با سفارت جمهوری اسلامی ایران داشته و کنسول نمایندگی طی دو هفته اخیر با حضور در فرودگاه راهنمایی‌ها و مساعدت های لازم را جهت حل مشکل آن دسته از ایرانیانی که مدارک همراهشان دارای نقص بوده انجام داده است. برخی از شهروندان ایرانی که با مساعدت و همکاری کنسول نمایندگی به صربستان وارد شدند، پس از ورود با حضور در سفارت کشورمان، بدلیل مساعدت های انجام شده تشکر و قدردانی خود را ابراز کردند.

این منبع آگاه با بیان این که «هیچ ایرانی در فرودگاه صربستان نگه داشته نشده است» افزود: دو  تن از شهروندان ایرانی که با گذرنامه جعلی قصد ورود به این کشور داشته اند روز گذشته به دلیل جعلی بودن مدرک هویتی خود دستگیر شده‌اند.

منبع: روزنامه قانون

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.