| کد خبر: 144401 |

پروازهای فرودگاه شهرکرد افزایش یافت

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد، گفت: پروازهای فرودگاه شهرکرد از یک پرواز به شش پرواز افزایش پیدا کرده است.

تین نیوز

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد، گفت: پروازهای فرودگاه شهرکرد از یک پرواز به شش پرواز افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه در آیین افتتاح پروژه های شهرستان اردل به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید ۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیون تومان پروژه در چهارمحال و بختیاری بهره برداری و کلنگ زنی شد.

وی در ادامه گفت: آبرسانی به تعداد زیادی از روستاها، بهبود وضعیت جاده ها و حفر تونل های متعدد، تحول در بخش آموزش عالی، ایجاد ۴۳ هزار شغل، ارتقای وضعیت بهداشت و درمان، ارتقا در بخش گازرسانی و بهبود وضعیت اقتصادی بخشی از اقدامات دولت تدبیر و امید در این استان است.

سلیمانی دشتکی با اشاره به بخشی از اقدامات در دولت یازدهم عنوان کرد: افتتاح ۱۲ هزار مسکن مهر، پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی چهار خطه جاده بروجن- لردگان، مجهز شدن ۹۵ درصد از اراضی شهرستان سامان، افتتاح سالن ورزشی بزرگ تارتان شهرستان بروجن، افتتاح بیمارستان بروجن مال خلیفه لردگان، آبرسانی به ۱۲۰ روستا، احداث هفت مرکز بهداشت و ۱۴ خانه بهداشت، افتتاح سد سورک، راه اندازی دانشکده دندانپزشکی و کارخانه حجاب، مجهز شدن پنج هزار هکتار زمین به سیستم آبیاری نوین، افتتاح فرهنگسرای بزرگ شهرکرد، افتتاح ۱۹ مسافرخانه و هتل در سطح استان بخشی از اقدمات دولت یازدهم در چهارمحال و بختیاری هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در دولت تدبیر و امید سیستم فاضلاب ۱۴ شهر راه اندازی شد که در این بخش برای اولین بار مشارکت مردم و بخش خصوصی در احداث سیستم فاضلاب نقش بسزایی داشت و همچنین آبرسانی به ۴۰ روستا در دست اقدام است.

وی گفت: در دولت تدبیر و امید با مشارکت خیرین مدارسی با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و همچنین پروازهای فرودگاه شهرکرد از یک پرواز به شش پرواز افزایش پیدا کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.