| کد خبر: 141312 |

شرکت هواپیمائی آتا پروازهای مستقیم از تبریز به عتبات راه اندازی می کند

مدیرعامل هواپیمائی آتا اعلام کرد: این شرکت پروازهای مستقیم از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به مقصد عتبات عالیات را راه اندازی می کند .

تین نیوز

مدیرعامل هواپیمائی آتا اعلام کرد: این شرکت پروازهای مستقیم از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به مقصد عتبات عالیات را راه اندازی می کند .

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی هواپیمایی آتا – کاپیتان همایون قدیمی در دیدار جمعی از مدیران هواپیمایی آتا با نماینده ولی فقیه در آذربایجان  شرقی و امام جمعه تبریز- افزود: طی امضا پروتکل همکاری با سازمان حج و زیارت کشور و هواپیمایی آتا- به زودی قرار است سه سورتی پرواز در هر هفته جهت زیارت عتبات عالیات مستقیم از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به فرودگاه های نجف و بغداد و بالعکس راه اندازی شود .

وی گفت : آتا متعلق به مردم آذربایجان است و هیچ ایرلانی در ایران  مانند آتا وجود ندارد که مردم نسبت به آن تعصب و حساسیت داشته باشند .

قدیمی ادامه داد: این علاقمندی و تعصب مردم آذربایجان به فرزند خود باعت می شود تا ما با تمام توان و برنامه ریزی بهتر بتوانیم در خدمت آذربایجانی ها و به ویژه مردم خوب تبریز باشیم .

وی ابراز امیدواری کرد شرت هواپیمائی آتا بتواند با همت جمعی و قدرت – هم افزایی توسعه پروازها را در آینده نزدیک انجام دهد. نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز در این دیدار با بیان اینکه حضور این شرکت هواپیمایی برای مردم آذربایجان افتخار و نعمت است – گفت : برقراری پرواز در ساعات اولیه صبح و آخر شب از تبریز به تهران وبالعکس یکی ازکارهای مهم و خوب هواپیمایی آتا می باشد .

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم افزودک این اقدام باعت شده تا مدیران – دانشجویان – معلمان – تجار- پزشکان و سایر اقشار به راحتی و بدون اتلاف وقت بتوانند به امور خود در تهران و یا تبریز رسیدگی کرده و سپس به شهر خود بازگردند .

وی اظهار کرد: توسعه هرچه بیشتر کمی و کیفی و ارتقای خدمات پروازی  توسط هواپیمایی آتا باید همچون همیشه در برنامه ریزی های این شرکت قرار بگیرد .

قائم مقام شرکت هواپیمایی آتا نیز با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در طول سه هفته اخیر- گفت : در این ایام شاهد انجام پروازهای این ایرلاین در زمان های مقرر بودیم.

غلامرضا صادقیان با اشاره به خدمات همه هواپیماهای آتا در ناوگان هوایی کشوری – گفت : از ۱۴ فروند هواپیمای این ایرلاین – ۱۲ فروند به طور کامل پرواز می کنند و دو فروند نیز در تست های دوره ای هستند.

وی اظهار کرد: در طرح های توسعه ای – تعداد چهار فروند هواپیمای جدید به آتا اضافه می شود که یک فروند آن در روزهای گذشته به فرودگاه تبریز رسیده و سه فروند دیگر تا آخر شهریور ماه به جمع ناوگان این هواپیمایی اضافه می شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.