| کد خبر: 14051 |

افزایش ۱۴ پرواز روزانه به مقصد تهران در فرودگاه اصفهان

تین نیوز | معاون عملیات هوانوردی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان گفت: 14 پرواز جدید به مقصد تهران هر روزه صبح و شب در فرودگاه اصفهان انجام می‌شود.
 
هادی سلامی با بیان اینکه 19 پرواز داخلی و خارجی به پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه اضافه شده، اظهار کرد: از هفته گذشته پرواز اصفهان ـ تهران توسط شرکت قشم‌ایر راه‌اندازی شده که هر شب ساعت 22 به مقصد تهران فرودگاه اصفهان را ترک می‌کند و با توجه به اینکه برای اولین بار است که پرواز تهران در این ساعت انجام می‌شود بسیار مورد استقبال واقع شده و مسافران زیادی دارد.
 
وی افزود: 2 پرواز نیز در مسیر اصفهان ـ کرمان توسط شرکت هواپیمایی ماهان در روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه ساعت 9 صبح انجام می‌شود اما تاکنون مسافران آن کامل نشده است و تاکنون نیز پروازی به کرمان نداشته‌ایم.
 
معاون عملیات هوانوردی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان تصریح کرد: پروازی دیگری نیز در  مسیر اصفهان ـ تهران ساعت 7 صبح هر روز توسط شرکت قشم‌ایر انجام می‌شود.
 
وی اضافه کرد: پرواز مسیر اصفهان ـ شیراز نیز 3 روز در هفته انجام می‌شود که از امروز آغاز شده و در هفته‌های آینده به پرواز روزانه تبدیل پیدا می‌کند.
 
سلامی با بیان اینکه پرواز اصفهان ـ اهواز در حال حاضر توسط شرکت هواپیمایی نفت اهواز انجام می‌شود، اذعان داشت: به دلیل اینکه در بعضی از روزها که این پرواز کمتر بوده و یا متقاضی بیشتری داشته است، در حال حاضر توسط شرکت هواپیمایی قشم‌ایر در روزهای زوج و از هفته‌های آینده نیز هر رورزه انجام می‌شود.
 
وی در خصوص پروازهای خارجی اضافه شده، اظهار کرد: پروازهای خارجی اضافه شده نیز شامل 2 پرواز به مقصد ازمیر و آدنا ترکیه با شرکت هواپیمایی اطلس‌جت و پگاه‌سوس ترکیه می‌شود.
 
معاون عملیات هوانوردی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان با اشاره به اینکه به طور حتم در آینده تعداد پروازهای بیشتری به فرودگاه اضافه می‌شود، گفت: تعداد کل پروازهایی که در هفته انجام می‌شود بین 500 تا 550 متغیر است که 40 تا 50 پرواز آن خارجی و مابقی داخلی هستند.
 
وی در خصوص قیمت بلیت‌های هواپیما توضیح داد: با توجه به اینکه از یک ماه پیش تاکنون قیمت بلیت‌‌ها آزادسازی شده، هر شرکت هواپیمایی با توجه به امکانات و تجهیزاتی که می‌تواند ارائه دهد قیمت خود را با هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام می‌کند و این سبب شده تا شرکت‌هایی که دارای امکانات پایین‌تری هستند قیمت پایین‌تری داشته و شرکت‌هایی که امکانات بالاتری دارند قیمت بالاتری داشته باشند.
 
سلامی افزود: تعداد مسافران از ابتدای سال تاکنون نسبت به سال گذشته افزایش چندانی نداشته است اما انتظار می‌رود بعد از ماه مبارک رمضان با توجه به تعداد پروازهایی که اضافه شده افزایش 20 درصدی در تعداد مسافرین نیز داشته باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.