| کد خبر: 139875 |

◄ فراخوان استخدام خلبان در هواپیمایی قشم

مشاور مدیرعامل قشم ایر در امور ارتباطات و رسانه از جذب تعدادی خلبان جوان فارغ‌التحصیل رشته خلبانی از طریق آزمون استخدامی خبر داد.

تین نیوز

مشاور مدیرعامل قشم ایر در امور ارتباطات و رسانه از جذب تعدادی خلبان جوان فارغ‌التحصیل رشته خلبانی از طریق آزمون استخدامی خبر داد.

عباس مسیبی در گفت‌وگو با تین‌نیوز با تاکید بر اینکه  ثبت نام در آزمون و قبولی در مرحله اول آن (کتبی) هیچ گونه تعهد استخدامی برای قشم ایر ایجاد نخواهد کرد، بیان کرد: باید حداکثر سن متقاضی با احتساب خدمت سربازی ۳۰ سال باشد؛ ضمن اینکه می‌بایست داوطلبان حداقل مدرک CPL/IR را داشته باشند که زمان ارائه مدرک IR  حداکثر تا زمان انجام مصاحبه تخصصی خواهد بود.

وی یکی دیگر از شرایط استخدام را سکونت در تهران عنوان کرد و گفت: داوطلبان باید آمادگی سکونت در محدوده تعیین شده توسط شرکت هواپیمایی قشم را داشته باشند.

به گزارش تین‌نیوز، شرایط عمومی ثبت نام در این فراخوان، شامل داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قوانین کشور، التزام به قانون اساسی، دارا بودن کارت پایان خدمت دوره ضرورت سربازی با معافیت غیر پزشکی قانونی (ویژه برادران)، عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات، نداشتن سابقه محکومیت مؤثر و کیفری، عدم وجود هر گونه ممنوعیت استخدامی از طرف مراجع قضایی و ذی صلاح و عدم وجود هر گونه تعهد استخدام رسمی، پیمانی و ثابت در زمان عقد قرارداد است.

داشتن حداقل ۱۶۵ و حداکثر ۱۹۰ سانتی متر، دارا بودن تناسب در قد و وزن (BMI بین ۲۰ تا ۲۸)، داشتن شرایط جسمی و روانی و توانایی لازم به تأیید مرکز پزشکی هواپیمایی قشم و داشتن حداقل دیپلم متوسطه است. البته داوطلبانی که مدارک تحصیلی بالاتر از دیپلم متوسطه در رشته های هوانوردی و فنی و مهندسی بنا به تشخیص و نظر گروه کارشناسان عملیات پرواز هواپیمایی قشم را ارائه دهند، امتیاز خواهند داشت.

متقاضیان ورود به عرصه خلبانی می توانند از ساعات پایانی امروز سه شنبه ۳ مرداد با مراجعه به سایت هواپیمایی قشم ایر (www.qeshm-air.com) ، پس از تکمیل فرم های پیوست، اطلاعات خود را در بانک مشاغل این شرکت هواپیمایی ثبت کنند.

گفتنی است داوطلبان پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری به هیچ عنوان امکان اعمال تغییرات را ندارند؛ زمان و مکان این آزمون نیز بعدا به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. همچنین نتایج آزمون برای قبول شدگان در سایت رسمی قشم ایر مندرج می شود.

مدارک لازم برای ثبت نام را شامل فایل الکترونیکی یا اسکن شده عکس پرسنلی ۳ در ۴، پشت و روی کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی، پشت و روی کارت CPL و دو صفحه آخر Log Book نیاز است.

متقاضیان می بایست تصویر این مدارک را در قالب یک فایل فشرده (زیپ شده) و با عنوان کد رهگیری با استفاده از گزینه Rename و تغییر نام فایل به کد رهگیری ای که دریافت کرده اند، به آدرس ایمیل jobs@qeshm-air.com ارسال کنند. همچنین این کد رهگیری در بخش subject نیز وارد شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.