| کد خبر: 139326 |

مسافران پرواز 048 تهران - شیراز با یک هواپیمای جایگزین به مقصد رفتند

مسافران پرواز 048 شرکت هواپیمایی کاسپین مسیر تهران - شیراز که به دلیل نقص فنی هواپیما مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شده بود بوسیله یک هواپیمای جایگزین عازم شیراز شدند.

تین نیوز

مسافران پرواز 048 شرکت هواپیمایی کاسپین مسیر تهران - شیراز که به دلیل نقص فنی هواپیما مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شده بود بوسیله یک هواپیمای جایگزین عازم شیراز شدند.

 

به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان روز یکشنبه اعلام کرد: پرواز شماره ۰۴۸شرکت هواپیمایی کاسپین مسیر تهران - شیراز به دلیل اعلام خلبان مبنی بر نقص فنی در سیستم الکتریکال در ساعت 22 و 20 دقیقه شب گذشته مجبور به فرود اضطراری در این فرودگاه شد و به سلامت به زمین نشست.

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان اضافه کرد: مسافران این پرواز با یک فروند هواپیمای جایگزین در ساعت 2 و 15 بامداد امروز ( یکشنبه ) این فرودگاه را به مقصد شیراز ترک کردند.

از ابتدای امسال تاکنون سومین بار است که فرود اضطراری پروازهای داخلی در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان انجام شده است.

پیش از این، پرواز های 022 شرکت هواپیمایی کاسپین در مسیر تهران - مشهد ، 5657 شرکت هواپیمایی آتا در مسیر مشهد - اهواز و 4066 هواپیمایی زاگرس در مسیر اصفهان - تهران مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان شده بودند.

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

این فرودگاه که در مرکز کشور قرار دارد، بعنوان مُعین فرودگاه های کشور عمل می کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری، اورژانسی و هدایت شده است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.