| کد خبر: 138783 |

مسافرگیری خارج از ظرفیت در پرواز اهواز-تهران

صبح امروز به دلیل آنچه تکمیل صندلی از سوی مهمانداران هواپیمای پرواز اهواز-تهران کاسپین عنوان شد، چهار نفر از مسافران این پرواز با وجود در دست داشتن بلیت، به اجبار از هواپیما خارج شده و به سالن ترانزیت برگشتند.

تین نیوز

صبح امروز به دلیل آنچه تکمیل صندلی از سوی مهمانداران هواپیمای پرواز اهواز-تهران کاسپین عنوان شد، چهار نفر از مسافران این پرواز با وجود در دست داشتن بلیت، به اجبار از هواپیما خارج شده و به سالن ترانزیت برگشتند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، یکی از مسافران این پرواز، در این‌باره به خبرنگار فارس گفت: صبح امروز پس از آنکه سوار بر هواپیمای کاسپین در مسیر اهواز-تهران شدیم، متوجه شدیم که پس از تکمیل همه صندلی‌ها، 4 نفر از مسافران با وجود در دست داشتن بلیت، به اجبار از هواپیما پیاده شده‌اند.

این مسافر شرکت هواپیمایی کاسپین افزود: پرواز اهواز-تهران این شرکت امروز ساعت 7:30 انجام شد اما هنگام سوار شدن مسافران به دلیل نبود ظرفیت، 4 نفر از مسافران پرواز‌ از پلکان هواپیما برگشت داده شدند‌.

وی ادامه داد: مسافران مذکور به این رفتار معترض شدند، اما مشخص بود متولیان این شرکت، آمار دقیقی از تعداد مسافران هواپیمای خود نداشتند به طوری که سرمهماندار از مهماندار آمار دقیق مسافران را می‌خواست.

یکی از این مسافران گفت: برای ما مایه تعجب بود که در سیستم حمل و نقل هوایی که هر روز به‌روز می‌شود، چطور ممکن است یک شرکت هواپیمایی از تعداد مسافران خود که بلیت به آنها فروخته است، بی‌اطلاع باشد مگر در گیت خروجی سالن ترانزیت، آمار مسافران به دقت بررسی نمی‌شود؟

‌وی عنوان کرد: جای تأمل دارد که مسافر تا پلکان هواپیما آورده می‌شود بعد متوجه می‌شوند که صندلی موجود نیست.

این مسافر هواپیمایی کاسپین افزود: به هر حال این 4 مسافر‌ به دلیل نبود صندلی و با وجود دارا بودن بلیت، از پلکان هواپیما پیاده شدند و به سالن ترانزیت برگشتند.

بنابراین گزارش، خبرگزاری فارس منتظر ارائه توضیحات شرکت هواپیمایی کاسپین درباره این ناهماهنگی و سرگردانی مسافران است.

 

 

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.