| کد خبر: 138325 |

عملیات اجرایی احداث فرودگاه بستک و پارسیان آغاز می‌شود

نماینده مردم بندرلنگه در مجلس از آغاز عملیات اجرایی احداث فرودگاه بستک و پارسیان خبر داد و گفت: ساخت ترمینال این فرودگاه نیز در دستور کار قرار دارد.

تین نیوز

نماینده مردم بندرلنگه در مجلس از آغاز عملیات اجرایی احداث فرودگاه بستک و پارسیان خبر داد و گفت: ساخت ترمینال این فرودگاه نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر شریفی بیان داشت: با رایزنی و هماهنگی های انجام شده با شرکت فرودگاه  های کشور و اداره کل فرودگاه های استان، به زودی عملیات اجرایی فرودگاه بستک و پارسیان که شامل دیوارکشی و آسفالت است، آغاز خواهد شد.

نماینده مردم بندرلنگه بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با پیگیری انجام شده به جای سیم فنسی که قبلاً به عنوان حفاظ و محوطه کشی فرودگاه در نظر گرفته شده بود از دیوار بتنی استفاده خواهد شد،افزود: این اقدامات به عنوان بخشی از زیرساخت های فرودگاه مذکور محسوب شده و در برنامه توسعه، موضوع ساخت ترمینال نیز پیگیری خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برنامه مدونی برای توسعه فرودگاه بندرلنگه به عنوان قدیمی‌ترین فرودگاه کشور در حال پیگیری است، تصریح کرد: یکی از این برنامه ها جداسازی سالن از پروازهای خارجی و داخلی بوده است.

این نماینده مجلس دهم همچنین خاطرنشان کرد: افزایش پروازها واختصاص هواپیمای ATR در آینده یکی از برنامه های توسعه ای فرودگاه بندر لنگه است.

 شریفی همچنین باتشکر از همکاری استاندار، مدیرکل فرودگاه های استان و مدیر فرودگاه بندرلنگه و پیگیری مستمر امام جمعه این شهرستان در خصوص افزایش پروازها و توسعه فرودگاه بندرلنگه افزود: سعی خواهیم کرد با راه اندازی و افزایش پروازهای این فرودگاه رضایت مردم را جلب کنیم.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.