| کد خبر: 138157 |

◄ در مورد خرید هواپیما بی‌انصاف نباشیم

بررسی کنید یک هواپیما چند شغل می‌تواند به‌ طور مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کند‌؟ چند فرودگاه می‌تواند فعال و اقتصادی شود؟

تین نیوز

 معاون آموزش و پژوهشی خبرگزاری فارس در یادداشتی نوشت: چند روز گذشته دو شرکت خصوصی دیگر یعنی هواپیمایی ایران ایرتور و زاگرس نیز تفاهمنامه خرید ۷۳ فروند ایرباس را امضا کرده‌اند.

وی در ادامه این یادداشت عنوان کرده است؛ شرکت‌های خصوصی در حال تجهیز ناوگان هوایی کشور هستند و فلسفه صرف بالغ بر ۴۰ میلیارد دلار از جیب ملت برای خرید هواپیما توسط «هما» همچنان در ابهام است.

جبرائیلی گفته است: از دولت آقای روحانی حقیقتا ناامید هستیم که این حرف حساب را بپذیرد. از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود جلوی این خرید نجومی توسط دولت را گرفته و بیت‌المال را در جهت اولویت‌های بر زمین مانده کشور هدایت کنند.

پس از انتشار این خبر در پایگاه خبری – تحلیلی صنعت حمل‌ونقل، تین‌نیوز؛ یکی از کاربران پیامی ارسال کرد که در ادامه می‌خوانید.

این کاربر در پیام خود نوشت: ما در حال حاضر حداقل ۳۰ فرودگاه در کشور داریم که یا تعطیلند و یا با ظرفیت یکی دو پرواز در هفته کار می‌کنند. چرا؟چون هواپیما موجود نیست.

وی افزود: بررسی کنید یک هواپیما چند شغل می‌تواند به‌ طور مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کند‌؟ چند فرودگاه می‌تواند فعال و اقتصادی شود؟ چه تعداد گردشگر می‌تواند به آن شهرها مسافرت کند که در حال حاضر به دلیل بعد مسافت، این امکان وجود ندارد؟

این کاربر اظهار داشت: چه تعداد واحد صنعتی، دانشگاه و واحد درمانی و هتل می‌توانند در آن شهرها فعال شود و مدیران و اساتید و پزشکان می‌توانند به راحتی به آنجا رفت و آمد کنند که فعلا امکانش نیست؟ چقدر به اقتصاد آن مناطق کمک می‌شود؟ بیاییم بی انصاف نباشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.