| کد خبر: 137246 |

پرواز امروز اراک -مشهد لغو شد

به علت نقص فنی پرواز امروز اراک به سمت مشهد لغو شد و این مساله فقط به پرواز امروز مرتبط است و مابقی پرواز ها برقرار خواهد بود.

تین نیوز

به علت نقص فنی پرواز امروز اراک به سمت مشهد لغو شد و این مساله فقط به پرواز امروز مرتبط است و مابقی پرواز ها برقرار خواهد بود.

 

رحیم حسینی نسب مدیر فرودگاه اراک در گفتگو با خبرآنلاین گفت : امروز به مسافرانی که قصد داشتند به سمت مشهد سفر کنند پیشنهاد دادیم تا با پرواز های تهران خود را به مشهد برسانند. وی افزود : از آنجایی که تهیه بلیط و هماهنگی پرواز از تهران زمانبر بود اتوبوس را با تاخیر در اختیارشان قرار دادیم که سر موعد به تهران برسند و در آنجا بلاتکلیف نمانند.

وی اظهار داشت: شرکت های هواپیمایی ایران هواپیمای اضافی ندارند که در چنین مواقعی جایگزین نمایند اما شرکت هواپیمایی آسمان که این پرواز متعلق به آن شرکت بوده است نتوانست به دلیل حجم بالای مسافرانش هواپیمایی جایگزین برای اراک بفرستد.

این در حالی است که یکی از مسافران این پرواز ضمن گلایه از مسئولین شرکت آسمان و فرودگاه اراک در گفتگو با خبرآنلاین گفت:بعد از ساعتها بلاتکلیفی در فرودگاه اراک و اعلام لغو پرواز شرکت آسمان نه هواپیمای جایگزین قرار داد و نه بلیط پرواز تهران به مشهد را برای مسافرین تهیه کرد و تنها از مسافرین درخواست نموده که از شکایت رسمی صرفنظر نمایند.

این در حالی است که مسافرین این پرواز با توجه به نبود پرواز دیگر از فرودگاه اراک به مقصد مشهد تا سه شنبه می بایست برای انجام پرواز از فرودگاه تهران به عنوان جایگزین استفاده نمایند.

 

منبع: خبرگزاری خبر انلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.