| کد خبر: 137051 |

مدیرکل فرودگاه مهرآباد خبرداد:

استفاده از پل های تلسکوپی در مهرآباد

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه هم اکنون به طورمتوسط روزانه 400 پرواز از فرودگاه مهرآباد انجام می شود، گفت: تا پایان سال جاری 6 پل تلسکوپی(ایربریچ) برای سوارشدن به هواپیما به سالن های ترانزیت ترمینال های 1و 2 مهرآباد متصل می شود.

به گزارش ایرنا، علی رستمی افزود: تجهیزات این پل های تلسکوپی وارد کشور شده تا به صورت مشترک توسط یک شرکت ایرانی مونتاژ تا برای تسهیل تردد و مسافران و کاهش زمان ایستایی آنها در مقابل ترمینال های 1 و 2 استفاده شود.
به گفته وی، نصب پل های تلسکوپی علاوه بر تسهیل خدمات ما به مسافران، ایمنی و امنیت ما را در این فرودگاه ارتقا می دهد تا مسافران بدون وقت تلف کردن، مستقیما از سالن ترانزیت وارد کابین هواپیما شوند.
وی با بیان این که سال گذشته حدود 17میلیون مسافر از طریق فرودگاه مهرآباد جابجا شدند، اظهارداشت: برای افزایش ظرفیت تردد مسافران طرح هوشمند سازی سیستم های فرودگاه مهرآباد در دست اقدام قرار گرفته تا بتوانیم با الکترونیکی کردن ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران، زمان ایستایی آنها را در مهرآباد بیش از پیش کاهش دهیم.
مدیرکل فرودگاه مهرآباد تاکید کرد: هوشمند سازی خدمات تردد مسافران را در این فرودگاه تسهیل می کند و ما درصدیم با اجرای این طرح ، ظرفیت مهرآباد را سالیانه بین 25 تا 30 درصد افزایش دهیم.
رستمی یادآورشد: سال گذشته حدود 17 میلیون مسافر از طریق مهرآباد جابجا شدند و امسال پیش بینی می کنیم با هوشمند سازی و الکترونیکی شدن ارائه خدمات به مردم، تعداد مسافران این فرودگاه به 19 تا 20 میلیون نفر افزایش یابند.
 در حال حاضر فرودگاه مهرآباد اولین فرودگاه پرتردد کشور است و پس از آن فرودگاه های امام خمینی (ره) و مشهد در رده های بعدی قرار دارند. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.