| کد خبر: 136427 |

مدیر عامل شرکت هواپیمایی قشم ایر خبر داد;

برقراری پرواز مستقیم از تبریز به هامبورگ

مدیر عامل شرکت هواپیمایی قشم از آغاز پروازهای این شرکت از شهر تبریز ایران به هامبورگ از تاریخ 14جولای 2017 ( 23 تیرماه) خبرداد.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت هواپیمایی قشم از آغاز پروازهای این شرکت از شهر تبریز ایران به هامبورگ از تاریخ 14جولای 2017 ( 23 تیرماه) خبرداد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم این پرواز با هواپیمای ایرباس 319 و با ارائه کترینگ مناسب و متفاوت از مبداء تهران به تبریز و از تبریز به مقصد هامبورگ انجام خواهد شد. که در آینده نزدیک تعداد هواپیماها و پروازها در این مسیر افزایش خواهد یافت.

طبق اظهارات  محمود شکرآبی مدیرعامل قشم ایر، این شرکت در حال حاضر با هواپیماهای ایرباس 600-300، ایرباس 320 ،  فوکر 100 ، RJ و ایرباس 319 در 20 مسیر داخلی درکشور ایران و 21 مسیر بین المللی، به عنوان یکی از سه ایرلاین مطرح ایران مشغول به فعالیت می باشد.

وی گفت شهر تبریز که به عنوان مهد سرمایه گذاری ایران و شهر جهانی بافت فرش شناخته شده است، در نهمین اجلاس وزرای گردشگری همکاری اسلامی به عنوان شهر نمونه و پایتخت گردشگری اسلامی 2018 میلادی انتخاب شده است و از این رو این شهر به عنوان مبداء اصلی جهت انجام پرواز به هامبورگ انتخاب شده است. لذا  موفقیت و رونق پرواز تبریز – هامبورگ تجربه مهمی برای توسعه پروازهای اروپایی در ارتباط با شهر تبریز خواهد بود.

همچنین افزود با توجه به  اخذ مجوز TCO  به عنوان اولین ایرلاین ایرانی جهت پرواز به آسمان اروپا توسط قشم ایر و با در نظر گرفتن استراتژی قشم ایر که پرواز در آسمان بین المللی است، انتخاب هامبورگ به عنوان مقصد پروازی اروپایی به واسطه ویژگیهایی نظیر دومین بندر بزرگ اروپا، پنجمین بندر فعال دنیا و پرجمعیت ترین شهر اتحادیه اروپا، انتخاب شایسته ای می باشد. همچنین هامبورگ سومین مرکز صنعت هوایی غیر نظامی جهان می باشد و هواپیماهای مسافربری ایرباس، در تولوز و هامبورگ تولید نهایی، مونتاژ و تحویل می شوند. فرودگاه هامبورگ چهارمین فرودگاه پرتردد آلمان و سی و یکمین فرودگاه پرتردد اروپا می باشد که از بعد خدمات فرودگاهی نکته قابل توجهی است.

مدیر عامل قشم ایر در پایان اضافه کرد شرکت هواپیمایی قشم تاکنون به کشورهای روسیه، گرجستان، ارمنستان، ترکیه، رومانی، بلغارستان، کراواسی، صربستان، قبرس، عراق، امارات و تایلند پرواز داشته است. که با برقراری پرواز تبریز – هامبورگ و پرواز تهران – بروکسل ، دو کشور آلمان و بلژیک به عنوان مقاصد مهم اروپایی به این لیست اضافه خواهند شد.

یک هفته بعد از انجام پرواز افتتاحیه، پرواز مذکور هر جمعه ساعت 6 بامداد از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به مقصد فرودگاه شهید مدنی تبریز انجام خواهد شد و پس از توقفی کوتاه و سوار کردن مسافر در تبریز، ساعت 08:40 عازم هامبورگ خواهد شد. پرواز برگشت در مسیر هامبورگ-تبریز ساعت 13:30( به وقت محلی) و از تبریز به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ساعت 22:30 جمعه ها می باشد. علاقه مندان جهت تهیه بلیط می توانند به دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی قشم و دیگر دفاتر خدمات مسافرتی  معتبر مراجعه نمایند.

قشم ایر

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.