| کد خبر: 136347 |

◄ واکنش‌ها به توقف پروازهای فرودگاه نجف

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان متولی صنعت حمل‌ونقل هوایی کشور درست در روزی که تصمیم لغو پرواز شرکت‌های هواپیمایی اجرایی شد واکنش نشان داد و از برگزاری جلسه‌ای با هیات عراقی برای حل‌وفصل موضوع پیش آمده خبر داد.

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان متولی صنعت حمل‌ونقل هوایی کشور درست در روزی که تصمیم لغو پرواز شرکت‌های هواپیمایی اجرایی شد به این موضوع واکنش نشان داد و از برگزاری جلسه‌ای با هیات عراقی برای حل‌وفصل موضوع پیش آمده خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، چندی پیش دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفت‌وگو با تین‌نیوز در خصوص لغو پروازهای ایرلاین‌های ایرانی‌ به نجف گفته بود؛ سازمان هواپیمایی کشوری به مسئله ورود کرده است. 

این خبر در حالی از سوی اسعدی سامانی مطرح شد که طی این روزها شاهد واکنشی از سوی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نبوده‌ایم، اما  که صبح امروز (دهم تیرماه) یعنی در روزی که لغو پرواز ایرلاین‌ها به نجف اجرایی شد، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به این مسئله واکنش نشان داد و در گفت‌وگو با برخی از رسانه‌های مطرح کرد: ایران و عراق با دستورکار بررسی چرایی نرخ‌گذاری غیر منطقی خدمات فرودگاهی و مسافری از سوی فرودگاه  نجف برای شرکت‌های هواپیمایی و زائران‌ ایرانی تشکیل جلسه می‌دهند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون مسئولانی از کشور عراق در ایران هستند و در جلسه مشترک که عصر امروز برقرار می‌شود در خصوص راهکارهای حل این مشکل به گفت و گو می‌نشینیم.

عابدزاده توضیح داد که در جلسه عصر امروز ایران در خصوص از سرگیری پروازها به فرودگاه نجف تصمیم‌گیری می‌کند.

برهمین اساس؛ پس از مطرح شدن لغو پروازهای شرکت‌های هواپیمایی به فرودگاه نجف پایگاه خبری-تحلیلی «تین‌نیوز» میزگردی تحت عنوان «بررسی زوایای لغو پروازهای شرکت‌های هواپیمایی به نجف» برگزار کرد.

در این میزگرد مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی و محمود مهرانپور کارشناس حمل‌ونقل و عضو هیات مدیره سابق هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما در خصوص زوایای بحران پیش آمده بحث و گفت‌وگو کردند که متن کامل این میزگرد را می‌توانید در اینجا بخوانید.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.