| کد خبر: 136188 |

با این هواپیمایی به آمریکا بروید، برگردانده نمی‌شوید!

دیوان عالی ایالات متحده روز دوشنبه حکمی صادر کرد که اجازه اجرای بخشی از فرمان اجرایی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را درباره ممنوعیت سفر شهروندان 6 کشور ایران، لیبی، سومالی، سودان، سوریه، یمن و پناهندگان به خاک ایالات متحده می دهد.

تین نیوز

دیوان عالی ایالات متحده روز دوشنبه حکمی صادر کرد که اجازه اجرای بخشی از فرمان اجرایی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را درباره ممنوعیت سفر شهروندان 6 کشور ایران، لیبی، سومالی، سودان، سوریه، یمن و پناهندگان به خاک ایالات متحده می دهد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، دیوان عالی ایالات متحده روز دوشنبه حکمی صادر کرد که اجازه اجرای بخشی از فرمان اجرایی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را درباره ممنوعیت سفر شهروندان 6 کشور ایران، لیبی، سومالی، سودان، سوریه، یمن و پناهندگان به خاک ایالات متحده می دهد.

بر اساس دستورالعمل روز چهارشنبه وزارت امور خارجه آمریکا به سفارتخانه ها و کنسولگری های این کشور، متقاضیان روادید شهروند این 6 کشور باید روابط نزدیک خانوادگی در آمریکا یا ارتباط رسمی با یک نهاد این کشور داشته باشند تا درخواست آنها پذیرفته شود.

به گفته سخنگوی اتحاد، این شرکت به پذیرش شهروندان دارای اسناد و مدارک معتبر مسافرتی کشورهایی که نام آنها در فهرست ایالات متحده ذکر شده است، ادامه می دهد.

پذیرش این افراد بر اساس روش معمول منوط به بررسی ها و بازرسی های مقام های ایالات متحده مستقر در تاسیسات تائید اولیه در فرودگاه ابوظبی می باشد. شرکت امارات که بزرگ ترین شرکت هواپیمایی خاورمیانه به شمار می رود نیز در پی اعلان محدودیت مسافرتی تازه آمریکا اعلام کرد که پروازهای هواپیماهایش به مقصد ایالات متحده به صورت عادی صورت می گیرد.

آمریکا همچنین تدابیر و اقدامات تازه امنیتی برای پروازهای عازم این کشور گزارش کرد که هدف آن جلوگیری از گسترش ممنوعیت حمل رایانه های لپ تاپ به همراه مسافران در داخل هواپیماهاست.

شرکت هواپیمایی امارات در بیانیه ای اعلام کرد: پروازهای ما به مقصد ایالات متحده به صورت عادی ادامه دارد و همه مسافران به منظور آغاز سفر باید دارای اسناد و مدارک مسافرتی شامل روادید معتبر ورود به آمریکا باشند. سازمان های گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحد همچنان شرکت امارات را راهنمایی می کنند.

هواپیماهای شرکت های اتحاد و امارات به ترتیب به 6 و 12 شهر آمریکا پرواز می کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.