| کد خبر: 135916 |

یک مسافر از تجربه پرواز خود با تابان می‌گوید؛

◄ پرواز با اعمال شاقه

یکی از مسافران در پیامی که به تین‌نیوز ارسال کرده، از تجربه تلخ خود در پرواز تهران- استانبول سخن گفته است.

تین نیوز

یکی از مسافران در پیامی که به تین‌نیوز ارسال کرده، از تجربه تلخ خود در پرواز تهران- استانبول سخن گفته است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، این مسافر که چند روز گذشته با پرواز شرکت‌ هواپیمایی تابان راهی استانبول شده بود از این پرواز بسیار ابراز نارضایتی کرد و خواست تا این پیام در تین‌نیوز منتشر شود.

این کاربر در پیام خود می‌گوید: در این سفر، ما یکی از بدترین و سخت‌ترین پرواز را با شرکت هواپیمایی تابان تجربه کردیم.

وی ادامه می‌دهد؛ زمانی که وارد هواپیما شدیم بسیار تعجب کردم؛ در نگاه اول تمام صندلی‌های هواپیما بسیار فشرده به نظر می‌رسید به همین جهت فکر کردم که در نگاه اول اینگونه به نظر می‌رسد، اما زمانی که ردیف و صندلی خود را پیدا کردیم متوجه شدیم وضعیت بسیار نامطلوب‌تر از آنچه تصور می‌شد، هست.

این مسافر پرواز هواپیمایی تابان با بیان اینکه من بسیار ریزنقش هستم اما باز هم با این وجود نشستن بر روی صندلی این هواپیما برایم بسیار سخت بود، عنوان کرد: یکی از آقایان که مسافر این پرواز بود به اشتباه به روی صندلی من نشسته بود اما از آنجایی که این فرد درشت هیکل بود و به سختی بر روی صندلی جا گرفته بود از بنده عذرخواهی کرد و گفت دیگر سخت است از جایش بلند شود و من ناگزیر ناچار شدم تا جای خود را با این فرد جابه‌جا کنم.

این فرد با اشاره به اینکه  بدون اغراق همسفر کنار دستی من کاملا پاهایش به شکمش چسبیده شده بود، گفت: تمام مسافران در اعتراض به این موضوع از مهمانداران هواپیما سوال می‌کردند که چرا صندلی‌های هواپیما تا این حد به هم فشرده است؟ آیا فکر نمی‌کنید مردم چگونه باید این مسیر را تحمل کنند؟

این کاربر می‌گوید: مهمانداران خیلی مودب و با احترام بودند و سعی داشتند با مردم با احترام صحبت کنند و هر چه مسافران نیاز دارند برایشان فراهم کنند و دائما سوال می‌کردند به چیزی نیاز ندارید؛ به گمانم آنها هم می‌دانستند که کسی نمی‌تواند از جایش بلند شود و خود رو ملزم می‌دانستند تا مردم را دریابند.

این مسافر با بیان اینکه بلیت برگشت ما مجددا با همان پرواز بود، بیان کرد: در پرواز برگشت یکی از مسافران دچار مشکل شد و یکی از همرهان این بیمار از مهماندار آب قند درخواست کرد اما مهماندار گفت متاسفانه نداریم.

وی در ادامه اظهار داشت: پرواز برگشت برخلاف پرواز رفت بسیار ناهنجارتر و با تکان‌های شدید هواپیما همراه بود و تمام مسافران ترسیده بودند؛ متاسفانه از آنجایی که جای تکان خوردن نداشتیم تا لااقل سرمان را به سمت پایین بگیریم به صندلی جلویی تکیه می‌کردیم و این موضوع باعث ناراحتی همسافران می‌شد.

این کاربر تین‌نیوز با اشاره به اینکه بالاخره با ده‌ها مشکل و ناراحتی پرواز در فرودگاه به زمین نشست، خاطرنشان کرد: بعد از نشست هواپیما، همراه مسافری که حالش بد شده بود درخواست ویلچر کرد تا بتواند همسر خود را به سالن فرودگاه برساند اما با جواب قاطع مهماندار مواجه شد که گفت ما دسترسی به ویلچر نداریم.

وی در پایان گفت: به هر حال این هم تجربه‌ای بود اما دیگر هیچ زمان با پروازهای هواپیمایی تابان سفر نخواهم کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.