| کد خبر: 135879 |

سوختگیری 300 فروند هواپیما در فرودگاه اردبیل

در سه ماهه گذشته سال 96 حدود یک میلیون و 230 هزار لیتر سوخت هواپیما برای 300 فروند هواپیما در واحد سوختگیری هواپیمایی منطقه اردبیل به فروش رسیده است.

تین نیوز

در سه ماهه گذشته سال 96 حدود یک میلیون و 230 هزار لیتر سوخت هواپیما برای 300 فروند هواپیما در واحد سوختگیری هواپیمایی منطقه اردبیل به فروش رسیده است.

 

به گزارش خبر آنلاین، سیدحجت مدنی در واحدهای ستادی شرکت نفت اردبیل اظهار داشت: در سه ماهه گذشته سال 96 حدود یک میلیون و 230 هزار لیتر سوخت هواپیما برای 300 فروند هواپیما در واحد سوختگیری هواپیمایی منطقه اردبیل به فروش رسیده است.



وی افزود: این مقدار سوخت توسط 47 دستگاه نفتکش دریافت و ذخیره‌سازی شده بود تا برای سوختگیری هواپیمای در فرودگاه اردبیل مورد استفاده قرار گیرد که در این زمینه هیچ گونه مشکل و نارسایی نبوده است.



مدیر شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل بیان کرد: از این مقدار سوخت توزیعی مقدار 220 هزار لیتر فروش سوخت برای 10 فروند هواپیمای خارجی بوده است که در فروگاه اردبیل سوختگیری کرده‌اند.



مدنی با قدردانی از کارکنان و زحمتکشان واحد سوختگیری هواپیمایی منطقه اردبیل برای خدمت‌رسانی سریع، بدون نقص و بدون حادثه گفت: انتظار می‌رود در راستای ارائه خدمات مناسب و شایسته این گونه اقدامات به شکلی کیفی تداوم و گسترش یابد.


وی با تاکید بر موضوع تامین سوخت در شرایط اضطراری قطع گاز تصریح کرد: برنامه‌ریزی و هماهنگی در جلوگیری از بحران نقش حیاتی دارد بنابراین تعیین مسیرهای مناسب برای توزیع فرآورده‌های نفتی در شرایط بحرانی نیاز به بازدید میدانی دارد و باید محل‌های حساس و پرجمعیت شهری در این بازدیدها مد نظر قرار گیرد تا مدیر یت لازم در شرایط حساس انجام شود.

46

منبع: خبر آنلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.