| کد خبر: 133399 |

آغاز ارزیابی آمادگی جسمانی کارکنان ایمنی و آتش‌نشانی فرودگاه‌ها

مدیرکل ایمنی و آتش‌نشانی شرکت فرودگاه‌ها گفت: آزمون سلامت و آمادگی جسمانی کارکنان ایمنی و آتش‌نشانی فرودگاه‌های کشور آغاز شده و تاکنون کارکنان فرودگاه‌های مهرآباد و ارومیه ارزیابی شدند.

تین نیوز
مدیرکل ایمنی و آتش‌نشانی شرکت فرودگاه‌ها گفت: آزمون سلامت و آمادگی جسمانی کارکنان ایمنی و آتش‌نشانی فرودگاه‌های کشور آغاز شده و تاکنون کارکنان فرودگاه‌های مهرآباد و ارومیه ارزیابی شدند.
 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، حمید حاجی بیگی گفت: یکی از اصول مهم در حرفه آتش‌نشانی و نجات فرودگاهی، حفظ آمادگی جسمانی کارکنان است که اهمیت آن در نجات جان انسان‌ها متبلور است، در سال گذشته اداره‌کل ایمنی و آتش‌نشانی نسبت به تجهیز ایمنی زمینی فرودگاه‌های کشور به لوازم ورزشی اقدام کرد.

 

وی ادامه داد: به دنبال آن برای ارزیابی آمادگی جسمانی کارکنان و به موازات بکارگیری امکانات و تجهیزات ورزشی تخصیصی به نحو مطلوب و استاندارد، دستگاه‌های ارزیابی سلامت و آمادگی جسمانی تهیه شد و به صورت دوره‌ای نمایندگان کمیته تربیت‌بدنی اداره‌کل ایمنی و آتش‌نشانی به ارزیابی کارکنان می‌پردازند.

 

مدیرکل ایمنی و آتش‌نشانی گفت: طی اجرای این آزمون کارکنان آتش‌نشانی فرودگاه‌های ارومیه و مهرآباد سلامت‌سنجی شدند. در ادامه سلامت کارکنان فرودگاه‌های پرترافیک و بزرگ همچون شیراز، مشهد، اصفهان و اهواز ارزیابی می‌شوند.

 

به گفته وی، این آزمون به طور سالانه تمدید می‌شود و قطعا تا پایان امسال سلامت جسمانی تمام کارکنان آتش‌نشانی فرودگاه‌های سراسر ایران در این آزمون ارزیابی می‌شوند.

 

حاجی‌بیگی با بیان اینکه همه کارکنان این اداره‌کل باید حداقل‌های ایمنی و آتش‌نشانی که همان سلامتی و آمادگی جسمانی است را دارا باشند، یادآور شد: موفقیت افراد در ارزیابی سلامت و آمادگی جسمانی قطعا در ریتینگ آن‌ها تاثیرگذار است و افرادی که نتوانند در این آزمون موفق شوند با انجام تمرین‌هایی که به آن‌ها داده خواهد شد، باید خود را به سایر کارکنان این اداره‌کل برسانند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.