| کد خبر: 133040 |

مطالعه سیستم تدارکات یک شرکت معتبر گامی به سوی تحقق برنامه‌هاست

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جلسه با معاونت توسعه مدیریت و منابع این شرکت گفت: برای تحقق برنامه‌ها و ایده‌ها، سیستم تدارکات یک شرکت معتبر را برای بار دیگر مطالعه کنید تا فعالیت‌های این اداره‌کل به روز شوند. به این ترتیب کارهای اضافه حذف شده و سلامت کار تضمین می‌شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جلسه با معاونت توسعه مدیریت و منابع این شرکت گفت: برای تحقق برنامه‌ها و ایده‌ها، سیستم تدارکات یک شرکت معتبر را برای بار دیگر مطالعه کنید تا فعالیت‌های این اداره‌کل به روز شوند. به این ترتیب کارهای اضافه حذف شده و سلامت کار تضمین می‌شود.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در جلسه‌ امروز(۸ خردادماه ۹۶) مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با معاونت توسعه مدیریت و منابع این شرکت، عملکرد سال گذشته و برنامه‌های امسال این معاونت را در حوزه تدارکات مورد بررسی قرار گرفت.

 

رحمت‌اله مه‌آبادی در این نشست خطاب به صمد محمدی، مدیرکل تدارکات، ضمن تاکید بر تیپ شدن قراردادها تا ۶ ماه نخست امسال با هماهنگی دفتر حقوقی، گفت: برای تحقق برنامه‌ها و ایده‌ها، سیستم تدارکات یک شرکت معتبر را برای بار دیگر مطالعه کنید تا فعالیت‌های این اداره‌کل به روز شوند. به این ترتیب کارهای اضافه حذف شده و سلامت کار تضمین می‌شود.

 

وی با بیان اینکه امسال باید سیستم تدارکات متحول شود به گونه‌ای که از ابتدا تا انتهای کارش روشن باشد، ادامه داد: سود ما باید در خریدمان و صرفه‌جویی‌مان در انجام امور باشد. برای رسیدن به موفقیت و ارتقای کار نیز باید از اقدامات مشابه در شرکت‌های موفق بازدید کرد.

 

رییس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: برنامه آموزش‌های حرفه‌ای و توانمندسازی کارکنان اداره‌کل تدارکات باید در دستور کار قرار گیرد. همچنین این اداره‌کل باید از تولیدات داخلی در راستای منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از تولید داخلی و اجرای اقتصاد مقاومتی بهره جوید. در واقع ایمنی، امنیت و کیفیت فاکتورهایی است که باید به باورمان در خریدها تبدیل شود.

 

وی با بیان اینکه صرفه‌جویی‌ها باید جز شاخص‌های کاری باشند، یادآور شد: نباید ایرادهای تکراری داشته باشیم بلکه در این زمینه باید به عدد صفر برسیم و باید گزارش به‌ سیستم‌های نظارتی ارایه شود تا مشکلات پیش رو برطرف شوند.

 

مه‌آبادی تصریح کرد: برای سامان دادن به سیستم‌های کاری از تجارب کشورهای موفق استفاده و برای بهینه شدن کار از آنان مشاوره گرفته شود. همچنین در این زمینه می‌توانیم از مدل‌های مشابه داخلی هم بهره ببریم.

 

به گفته مقام ارشد شرکت فرودگاه‌ها، انجام مطالعات تطبیقی با جهان، بررسی آخرین دستاوردها در قالب مقاله یا گزارش پژوهشی و بیان آن به همکاران می‌تواند زمینه حرفه‌ای شدن کارکنان و شادابی مجموعه را فراهم کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.