| کد خبر: 132368 |

دشمنان علاقه‎ای به توسعه حمل و نقل هوایی ایران ندارند

تین نیوز
مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با استقبال بی‎نظیر کارکنان ستادی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد.
 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، این مراسم امروز سوم خرداد با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران و کارکنان شرکت و سپاه حفاظت هواپیمایی و پلیس فرودگاه‌های کشور برگزار شد.

 

رئیس سازمان هواپیمای کشوری، که به نیابت از رحمت‌اله مه‌آبادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران سخن می گفت، ضمن خیر مقدم به مهمانان و تبریک سوم خرداد و قدردانی از سردار سیف‌اللهی معاون دبیرخانه شورای امنیت ملی گفت: ایشان کمک بسیار زیادی به صنعت حمل‌ونقل هوایی کردند تا مشکلات شرکت‎های هواپیمایی، سازمان هواپیمایی کشوری و فرودگاه‎های کشور حل شود و مردم از آن بهره‎مند شوند.

 

علی عابدزاده دفاع مقدس را به رشته کوهی تشبیه کرد که طی آن قله‎های رفیعی از ایثار و از جان‎ گذشتگی و پیروزی برای مردم به ارمغان آورد و افزود:موفقیت‎های امروز انقلاب اسلامی ایران مدیون همین قله‎ها است و دشمنان ما اذعان دارند که انقلاب اسلامی هنوز زنده و پابرجاست.

 

وی با اشاره به اینکه پس از انتخابات پرشکوه اخیر مسئولان وظیفه سنگین‌تری پیدا کرده‎اند و باید برای مردم فداکاری کنند٬ گفت: حمل‌ونقل هوایی نقش بسیار زیادی در رضایت‌مندی مردم دارد و خدا را شکر که امروز این صنعت در کشور از غربت خارج شده است و سیاستگذاران به آن توجه خاصی پیدا کرده‎اند.

 

عابدزاده با بیان اینکه تحلیلگران اقتصاد جهانی براین باورند که بخشی از توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ایران در نتیجه توسعه حمل و نقل هوایی محقق خواهد شد، گفت: امروز تحلیل دشمنان این است که باید جلوی دستیابی ایران به هواپیمای جدید را گرفت و از این ناراحتند که بتوانیم با دیگر کشورها ارتباط داشته باشیم و به آنها سفر کنیم که این معانی زیادی برای ما دارد و نشان می‎دهد این صنعت هم از جنبه سیاسی و هم اقتصادی می‎تواند کارساز باشد.

 

رئیس سازمان هواپیمای کشوری گفت: ما 80 میلیون جمعیت داریم و اگر تنها به بخش داخلی این حمل و نقل هوایی توجه کنیم خود آن می‎تواند بازار بسیار مهمی را ایجاد و خدمات زیادی را به مردم ارائه کند.

 

وی در مورد ثمرات ورود به حمل‌ونقل منطقه و جهان نیز گفت: در مورد منافع خارجی آن همین بس که وزیر راه یکی از کشورها به ما گفت که چرا فرودگاه امام خمینی(ره) را توسعه نمی‎دهید تا هواپبماهای ما برای ترانزیت از آن استفاده کنند. کشور شما چند هزار سال هویت و تمدن دارد در حالی که مجبوریم از کشورهایی استفاده کنیم که قدمتشان به 100 سال هم نمی‎رسد.

 

عابدزاده افزود: سهم حمل و نقل هوایی در منطقه سالانه 500 میلیارد دلار است که ما با وجود مزیت‎های بالایی که داریم می‎توانیم حداقل یک و نیم میلیارد دلار آن را در اختیار بگیریم برای همین هم هست که کشورهای اطراف خوشحال نیستند که ما در حال توسعه ناوگان هواپیمایی خود هستیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.