| کد خبر: 132367 |

مدیریت درست شرایط، باعث ایجاد 12 هزار کیلومتر راه هوایی شد

تین نیوز
معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم بزرگداشت سوم خرداد ایجاد 12 هزار کیلومتر راه هوایی را حاصل مدیریت درست روابط میان نهادهای مختلف مربوطه دانست.
 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، سردار سیف‎الهی، در مراسم بزرگداشت آزادسازی خرمشهر در شرکت فرودگاه‎ها، این روز را روزی پرمعنویت، پر جاذبه و پر از پیام دانست و در مقایسه‎ای بین سرنوشت دو کشور درگیر در جنگ تحمیلی گفت: اگر جنگ تحمیلی را ببینیم و سرنوشت رهبران دو کشور را مقایسه کنید می‎بینید که صدام با چه خفتی اعدام و دفن شد و در مقابل امام خمینی با چه عزتی رحلت کرد و اکنون قبر او میعادگاه عاشقان شده است. امروز شهیدان و خانواده آنها افتخار ما هستند اما در عراق آنها تنها کشتگانی داده‎اند و از شهادت و افتخار آن خبری نیست.

 

وی با اشاره به انتخابات اخیر آن را بی نظیرترین صحنه‌های عزت ملی توسط مردم دانست و گفت: اکنون بعد از 40 سال از انقلاب انتخاباتی برگزار می‎شود که تعداد شعب و ناظران و توان اجرایی معمول انتخابات، جوابگوی مشارکت و حضور مردم نشد و بسیاری از هموطنان نتوانستند پس از ساعت 12، که زمان قانونی انتخابات تمام شد، بدهند.

 

معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی در مورد چگونگی رفع موانع ایجاد 12 هزار کیلومتر راه هوایی در طرح مدیریت آسمان ایرانشهر گفت: اگر این امر تا قبل از این محقق نشده بود به دلیل عدم هماهنگی و سوء‎تفاهم میان نهادهای مربوطه در کشور بود و این هم امری طبیعی است اما ما توانستیم این را مدیریت کنیم و بین آنها هماهنگی ایجاد کنیم و بدون صرف هزینه به نتیجه برسانیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.