| کد خبر: 132366 |

اتمام حجت باقریان با پیمانکار ترمینال فرودگاه لارستان

تین نیوز
غلامرضا باقریان معاون عملیات فرودگاهی در بازدید از فرودگاه لارستان بر تحویل به‌موقع پروژه ترمینال جدید این فرودگاه توسط پیمانکار تاکید کرد.
 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، مدیرکل فرودگاه لارستان ضمن بیان این خبر گفت: این بازدید پیرو بازدید مدیرعامل از فرودگاه لارستان و تاکید بر اتمام پروژه‎های آن شامل ساخت ترمینال جدید، موتورخانه٬ تلمبه‎خانه و اتاق برق انجام شد.

 

 

امین‎الله صولتی با بیان اینکه اجرای این پروژه‎ها از زمانبندی پیشین خود خارج شده است، گفت: آقای باقریان در جلسه‌یی با پیمانکار با جدیت تاکید کرد که زمانبندی جدید خود را اعلام کند و طبق آن پیش برود.

 

وی همچنین گفت: در کنار آن از سطوح پروازی و طرح بهسازی تاکسی‌وی نیز دیدن شد و موضوع توسعه اپرون در فازهای کوتاه‎مدت و بلندمدت مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

 

مدیرکل فرودگاه لارستان با اشاره به اینکه ترمینال فعلی این فرودگاه نیز نیاز به بهسازی دارد٬ گفت: قرارشد بهسازی ترمینال فعلی تا اتمام پروژه ترمینال جدید و بهره‎برداری از آن به عقب بیفتد و بعد از اینکه همه پروازها به ترمینال جدید منتقل شد برای بهسازی ترمینال فعلی اقدام شود تا در نهایت پروازهای داخلی در این ترمینال و پروازهای خارجی در ترمینال جدید انجام شود.

 

صولتی با اشاره به اینکه اعتبار لازم برای اتمام پروژه‎های یاد شده پنج میلیارد تومان است که باید تا پایان نیمه اول امسال به اتمام برسند، گفت: با بهره‎برداری از ترمینال جدید و افزایش فضای ترمینال ضمن کاهش فاصله پروازها و روان‎تر شدن انجام پروازها، امکان افزایش پروازهای جدید را نیز در حد ناوگان هواپیمایی و ظرفیت منطقه خواهیم داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.