| کد خبر: 132365 |

اعتبار تکمیل ترمینال فرودگاه لامرد تامین می‎شود

تین نیوز
در بازدید معاون عملیات فرودگاهی از فرودگاه لامرد اعلام شد که شرکت فرودگاه‎ها اعتبار لازم برای تکمیل پروژه ساخت ترمینال این فرودگاه را تامین خواهدکرد.
 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران،  مدیر فرودگاه لامرد گفت: دکتر باقریان، معاون عملیات فرودگاهی در بازدید روز گذشته دوم خرداد خود از پروژه‎های در دست احداث فرودگاه لامرد اعلام کرد اعتبار اجرای باقی پروژه ترمینال جدید، توسط شرکت فرودگاه‌ها تامین خواهد شد.

 

پرویز میری اعتبار لازم برای تکمیل ترمینال جدید را در حدود چهار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این ترمینال در زمینی به وسعت 5500 مترمربع در حال احداث است که 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مقرر شده است که بین سه تا پنج ماه آینده به اتمام برسد.

 

وی در مورد دیگر تصمیمات گرفته شده در این بازدید گفت: قرار شد برای تعیین پیمانکار بهسازی ایرساید و لندساید مناقصه‎ای برگزار شود. اعتباری برای تکمیل بهسازی سطوح پروازی در نظر گرفته شود و برای دیوار حفاظتی فرودگاه نیز کارشناسان مربوطه برای مطالعه میدانی و بررسی شرایط به فرودگاه بیایند.

 

میری در مورد ضرورت ساخت ترمینال جدید در این فرودگاه گفت: 80 درصد از پروازهای این فرودگاه از کشورهای حوزه خلیج‌فارس انجام می‎شود و مسافران پس از استفاده از امکانات بسیار بالای فرودگاه‎های آنها با ورود به ترمینال کوچک و بدون امکانات این فرودگاه نگاه ناخوشایندی پیدا می‎کنند و این برای کشورمان صورت خوشی ندارد. بنابراین تکریم مسافران از ثمرات ساخت ترمینال جدید است و اینکه برای مردم این منطقه محروم ایجاد رضایت کنیم.

 

وی ادامه داد: با در اختیار داشتن فضای ترمینالی بیشتر می‎توانیم از تاخیرات احتمالی به دلیل کمبود امکانات فرودگاهی جلوگیری کنیم و حتی به افزایش پروازها بپردازیم که در مورد پروازهای جدید به زودی خبرهای خوشی برای مردم منطقه خواهیم داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.